جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۴

واکنش روحانی به پیروزی جو بایدن

يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 744505
دولت آینده آمریکا اشتباهات گذشته را جبران کند و با احترام به قواعد جهانی، به مسیر پایبندی به تعهدات بین‌المللی، بازگردد.
واکنش روحانی به پیروزی جو بایدن
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی روز یکشنبه در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت اظهار داشت: اینک فرصتی برای دولت آینده آمریکا پیش آمده است که اشتباهات گذشته را جبران کند و با احترام به قواعد جهانی، به مسیر پایبندی به تعهدات بین‌المللی، بازگردد.

رئیس جمهور با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: سیاست پرآسیب و نادرست دولت امریکا در سه سال اخیر، نه تنها توسط مردم سراسر جهان تقبیح شد، بلکه در انتخابات اخیر از سوی مردم این کشور نیز با مخالفت روبرو شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران، همواره به تعهدات خود در صورت رعایت مسئولانه از سوی همه اطراف تعهد، پایبند بوده و تعامل سازنده با جهان را راهبرد خود می‌داند.

روحانی با تاکید بر پیروزی مقاومت ملت ایران در جنگ اقتصادی تحمیل شده توسط دولت آمریکا، اظهار داشت: مردم ایران با مقاومت قهرمانانه خود در برابر جنگ تحمیلی اقتصادی، اثبات کردند که سیاست فشار حداکثری امریکا محکوم به شکست است.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: اینک زمان آن است که در سایه همکاری و هم‌افزایی ایران و همسایگان، شاهد ارتقاء امنیت و توسعه در منطقه باشیم و مسیر ثبات و رشد اقتصادی کشور، با قوت و سرعت هرچه بیشتر، پیموده شود.

روحانی با اشاره به برنامه‌های اقتصادی دولت تاکید کرد: در شرایط رو به بهبود اقتصادی دولت با اتخاذ سیاست‌های متناسب مالی و کنترل و هدایت نقدینگی به سمت تولید و توسعه سرمایه گذاری، حفظ ارزش پول ملی و کمک به تولید ملی و رشد اقتصادی کشور را با قوت دنبال می‌کند.

وی همچنین در این جلسه وزیر اقتصاد را مکلف کرد در راستای ارتقای انضباط مالی و بودجه‌ای، فروش سهام و دارایی‌های مازاد دولتی و انتشار اوراق بدهی دولت را طبق برنامه مصوب ادامه دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دریابندری
Iran, Islamic Republic of
غوغای روحانی نگر خورشید ربانی نگر وضعیت کشور نگر
Iran, Islamic Republic of
یک فرهنگی بازنشسته هستم که دولت یارانه‌ام را قطع کرده است. برای اعتراض به دفتر پیشخوان مراجعه کردم. گفتند کاری نمی‌توانند بکنند. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم امیدواریم رسیدگی شود.
Iran, Islamic Republic of
از مجلس انقلابی و دولتمردان درخواست می‌شود تدبیری نمایند که هیچ حقوق‌بگیری زیر خط فقر دریافتی نداشته باشد..
Iran, Islamic Republic of
دولت برای جلوگیری از جعل مدارک تحصیلی و... سامانه‌ای طراحی کند که تا همه بتوانند با ارسال کد تحصیلی به راحتی استعلام بگیرند و برای استخدام در این زمینه مشکلی نداشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
در این فضای هرج و مرج قیمت‌ها شرکت‌های خودروساز با سوءاستفاده از این آشفته‌بازار بیشترین آسیب را به اقتصاد کشور وارد می‌کنند چرا که با افزایش لحظه به لحظه قیمت‌ها و تحمیل فشار روانی به جامعه آرامش را از زندگی مردم گرفته‌اند. چرا هیچ خبری از نظارت و بازرسی دولت نیست؟
Iran, Islamic Republic of
با حرف زدن در خصوص مبارزه با احتکار و گرانی مشکلی حل نخواهد شد. در ضمن اگر جریمه کردن در مبارزه با گرانی و تورم تأثیر داشت امروز نباید با افزایش قیمت‌های سرسام‌آور مواجه می‌شدیم.
Iran, Islamic Republic of
با کسانی که در سطح شهر از ماسک استفاده نمی‌کنند همانند برخی کشورها مثل هند باید با قوه قهریه برخورد کرد.
Iran, Islamic Republic of
چرا دولت دلار نیمایی را به قیمت بالاتر از دلار صرافی عرضه می‌کند؟
Iran, Islamic Republic of
برخی از آقایان سلبریتی که مقید به استفاده از طلا هستند بدانند که طلا برای مردان علاوه بر منع شرعی داشتن مضر است.
Iran, Islamic Republic of
پروردگارا به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیزمان طول عمر باعزت و برکت عنایت فرما تا این کشور و آرمان بزرگش که میراث شهیدانمان و امام شهیدانمان است با پیروان و سربازانش حفظ و در جهان پرآوازه‌تر گرداند و به صاحب اصلی انقلاب حضرت حجهًْ ‌بن ‌الحسن‌ المهدی(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) تسلیم نماید.
Iran, Islamic Republic of
کار آمریکا به کجا کشیده شده که در زمان انتخابات شهرهای آن چهره جنگ‌زده پیدا می‌کند. قبول کنیم که روند افول آمریکا واقعیتی است که اتفاق افتاده و شاهدش هستیم.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
به تغییر در سیاست‌های آمریکا امیدی نیست