جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

نماد «وسپهر» چرا متوقف شد؟

يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 744497
معاملات نماد وسپهر که آخرین عرضه اولیه سال جاری تاکنون بوده است روز گذشته متوقف شد. دلیل این توقف چه بود؟
نماد «وسپهر» چرا متوقف شد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از نبض بورس، وسپهر آخرین عرضه اولیه سال جاری تاکنون بوده است که سهام آن در ۳۰ شهریور ماه سال جاری برای اولین بار در بازار سرمایه عرضه شد.

روز گذشته مورخه ۱۷ آبان ماه ۱۳۹۹ این نماد دست به افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف زد و به همین منظور معاملات آن متوقف شد. در اطلاعیه ای که با موضوع تحصیل سهام منتشر شده بود گروه مالی سپهر صادرات اعلام کرد:

"بنابر آگهی مندرج در تارنمای روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران در روز ۱۴ آبان‌ماه افزایش سرمایه شرکت پتروشیمی گچساران انجام و ثبت شد. این افزایش از مبلغ ۴ هزار و ۹۱۳ میلیارد و ۶۶۷ میلیون ریال به مبلغ ۱۰ هزار و ۱۵۵ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال نزد اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است".

شایان ذکر است سهم وسپهر با افزایش ۹ درصدی ( معادل یک هزار و ۵۶ میلیارد ریال) از ۲.۷ درصد به ۱۱.۷ درصد افزایش یافت.
 


 
«وسپهر» کی بازگشایی می‌شود؟
امروز مورخه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران طی اطلاعیه اعلام کرد:

"به اطلاع می‌رساند؛ مطابق با اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال، به منظور رفع ابهام یا اصلاح اطلاعات منتشره شرکت سرمایه گذاری گروه سپهر صادرات، توقف نماد معاملاتی وسپهر حداکثر برای ۲ روز کاری تداوم می‌یابد".

با توجه به این اطلاعیه احتمالا معاملات این نماد از روز سه شنبه هفته جاری از سر گرفته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *