جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

تفکر اصلاحات موجب نجات کشور نمی‌شود

يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 744454
امروز همانطور که می‌دانیم، بسیاری از مشکلات و معضلاتی که در کشور به‌خصوص در حوزه اقتصادی وجود دارد، به خاطر رویکرد غلط جریان اصلاحات و دولت است که به برجام و مذاکرات امید بستند و نه‌تنها نتیجه نگرفتند بلکه هر روز فشارها و تحریم‌ها بیشتر شد.
تفکر اصلاحات موجب نجات کشور نمی‌شود
به گزارش جهان نيوز، لطف‌الله فروزنده، فعال سیاسی در گفت‌وگو با «صبح‌نو» با اشاره به تغییرناپذیری سیاست ایران در قبال آمریکا، اظهار كرد: در آمریکا چه بایدن رای بیاورد و چه ترامپ، راهبرد جمهوری اسلامی ایران در قبال آمریکا مشخص است چراکه آن‌ها به کمتر از نابودی ما فکر نمی‌کنند و تمام ظرفیت‌های خود را علیه ما به کار می‌گیرند.

وی افزود: آمریکایی‌ها با وجود ثابت‌بودن راهبردشان در قبال ایران، در برخی تاکتیک‌ها و روش‌ها با یکدیگر متفاوت‌ هستند اما در مجموع برای جمهوری اسلامی ایران فرقی نخواهد داشت. فروزنده در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به وعده حل مشکلات از سوی اصلاح‌طلبان توسط برجام، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان در دولت آقای روحانی آمدند و مردم را فریب دادند و گفتند که مشکلات را از طریق مذاکره و برجام حل خواهیم کرد اما نه‌تنها مشکلات را حل نکردند بلکه مشکلات بیشتر شد.

فروزنده گفت: امروز همانطور که می‌دانیم، بسیاری از مشکلات و معضلاتی که در کشور به‌خصوص در حوزه اقتصادی وجود دارد، به خاطر رویکرد غلط جریان اصلاحات و دولت است که به برجام و مذاکرات امید بستند و نه‌تنها نتیجه نگرفتند بلکه هر روز فشارها و تحریم‌ها بیشتر شد. این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه واقعیت این است که مردم ایران چهره حقیقی آمریکا و عدم‌کارآمدی دولت و اصلاح‌طلبان را شناخته‌اند، گفت: البته اصلاح‌طلبان استاد جنگ روانی هستند و باید همه نیروهای انقلابی برای مردم تبیین و روشن کنند که تفکر اصلاح‌طلبان، تفکری نیست که کشور را نجات بدهد؛ تفکری که تصور می‌کند می‌تواند از طریق ارتباط با آمریکا کاری انجام بدهد، نه‌تنها نتیجه‌‌ای نخواهد داشت بلکه فرصت‌ها را نیز از ما خواهد گرفت.
 
این کارشناس مسائل سیاسی افزود: طبیعی است که اصلاح‌طلبان می‌خواهند از پیروزی بایدن به نفع خود استفاده کنند، بنابراين جریان انقلابی باید مراقب باشد و تبیین کند که راه حل مسائل کشور، در داخل کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با مدیریت اصلاح طلبی دلار 3200 شد 30 هزار تومن و پراید 25 میلیونی شد 140 میلیون
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
قیمت دلار بخاطر احمدی نژاد و داشتن صنعت هسته ای و صنعت موشک سازی و خلع سلاح نشدن کشور و اینکه ما میخواهیم خودمان ارتش و سپاه داشته باشیم گران شده!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مگه اصلاحات تفکر هم داره؟ .