جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شهردار فیلادلفیا: ترامپ باید به باخت اذعان کند

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۳۰
کد مطلب: 744287
شهردار فیلادلفیا از رئیس‌جمهور آمریکا خواست به باخت خود در انتخابات اذعان کند و پیروزی رقیبش را تبریک بگوید.
شهردار فیلادلفیا: ترامپ باید به باخت اذعان کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، «جیم کینی»، شهردار «فیلادلفیا» امروز جمعه گفت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا باید به باخت در انتخابات ریاست‌جمهوری در برابر «جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات اذعان کند.

او گفت: «فکر می‌کنم کاری که رئیس‌جمهور باید صادقانه انجام دهد این است که مثل آدم بالغ رفتار کند. او باید به این واقعیت اذعان کند که باخته و باید به برنده تبریک بگوید، همان‌کاری که جیمی کارتر، جورج بوش و ال‌گور انجام دادند.»

جیم کینی گفت که شک دارد ترامپ به حرف‌های او گوش بدهد اما نظرش این است.

آخرین نتایج انتخابات حاکی است جو بایدن در ایالت‌های کلیدی جورجیا و پنسیلوانیا هم از ترامپ پیشی گرفته است.

در حال حاضر، جو بایدن، نامزد حزب دموکرات ۲۶۴ رأی الکترال کسب کرده و برای رسیدن به کاخ سفید تنها به ۶ رأی الکترال دیگر نیاز دارد. در مقابل، دونالد ترامپ ۲۱۴ رأی الکترال دارد و برای پیروزی باید آرای الکترال تمامی ایالت‌های کلیدی باقی‌مانده به علاوه ایالت نوادا را ببرد. 

ترامپ روند برگزاری انتخابات را زیر سوال برده و شکایت‌هایی را در چند ایالت طرح کرده است. او در روز اول برگزاری انتخابات گفت که روند شمارش آرا باید متوقف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *