پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

۱۳ متهم یک شرکت هرمی در رامسر دستگیر شدند

پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۰
کد مطلب: 744152
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند کلاهبرداری یک شرکت‌ هرمی تحت عنوان «کیو نت» در شهرستان رامسر خبر داد و گفت: ۱۳ متهم به فعالیت در این شرکت هرمی دستگیر شدند.
۱۳ متهم یک شرکت هرمی در رامسر دستگیر شدند
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ سید موسی حسینی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت گروهی تحت عنوان شرکت هرمی «گلدکوئیست-کیونت» در شهرستان «رامسر» موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی رامسر با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند، تعداد زیادی از اعضای شرکت هرمی با ترفندهای مختلف و به بهانه ایجاد اشتغال برای جوانان از نقاط مختلف کشور به عضوگیری در سطح شهرستان رامسر اقدام می‌کنند.

به گزارش مهر؛ جانشین فرمانده انتظامی مازندران افزود: با شناسایی دفتر و محل فعالیت این افراد که در یکی از ویلاهای سطح شهر بوده مأموران پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل پلیس‌های تخصصی و با هماهنگی قضائی در یک اقدام غافلگیرانه ۱۳ متهم به فعالیت در این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

سرهنگ حسینی، اظهار کرد: متهمان که همگی اهل یکی از استان‌های جنوب شرقی کشور هستند، افزود: در بازرسی از محل سکونت این افراد کتاب‌های مختلف، جزوه، لپ تاپ و… که مخصوص استفاده از این شرکت‌ها بوده کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در تحقیقات اولیه، متهمان دستگیر شده به بزه ارتکابی خود اعتراف و اذعان داشتند که هریک از اعضا موظف بود حداقل ۲ نفر را عضو کند و مبالغ کلاهبرداری شده را بر اساس برآوردی داشته‌اند به حساب‌های متفاوت منتقل می‌کردند.

سرهنگ حسینی از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهمان هر کدام با قرار وثیقه یک میلیاردی روانه زندان شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *