پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۷

میرلوحی: می‌خواستیم کار کنیم، تحریم‌ها و خروج آمریکا از برجام نگذاشت!

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب: 744143
عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران گفت: تحریم‌های آمریکا و خروج ایالات متحده از برجام و همچنین شیوع بیماری کرونا در سه سال اخیر عاملی شد تا اعضای شورای شهر تهران نیز برای انجام فعالیت‌های خود با مشکل مواجه شوند.
می‌خواستیم کار کنیم، خروج‌آمریکا از برجام نگذاشت!
به گزارش جهان نيوز، سیدمحمود میرلوحی، عضو اصلاح طلب و فعلی شورای شهر تهران نیز گفتگو با خبرآنلاین اظهار کرد: تحریم‌های آمریکا و خروج ایالات متحده از برجام و همچنین شیوع بیماری کرونا در سه سال اخیر عاملی شد تا اعضای شورای شهر تهران نیز برای انجام فعالیت‌های خود با مشکل مواجه شوند، اما با همین شرایط نیز تلاش شده تا خروجی قابل قبولی از فعالیت‌های انجام شده حاصل شود. هرچند هنوز نواقصی در شهر تهران از جمله موضوع حمل و نقل عمومی وجود دارد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر تهران به صورت شفاهی به مردم متعهد شده‌اند تا لحظه آخر خدمت رسانی کنند، تصریح کرد: اعضای شورای شهر تهران امروز نیز همچنان بر میثاق نامه‌ای که با شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان امضا کرده‌اند پایبند هستند و خارج از چارچوب های تعریف شده اولیه حرکت نخواهند کرد. 

میرلوحی در حالی این دلایل را برای بی‌توفیقی شورای شهر تهران عنوان کرده است که تحریم‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره بر ملت ایران تحمیل شده و هر گروهی که تمایل به خدمت به مردم را دارد باید بر اساس وجود این مانع برنامه‌ریزی کند و تلاش کند تا این تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کند.

مضاف بر اینکه پیش از جدی شدن مسئله کرونا محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران رسما اظهار کرد که در سه سال گذشته یک کیلومتر مترو هم نساختیم و به نوعی اعتراف کرد که کاری از دست تیم حاکم بر شهر تهران کارنامه‌ قابل قبولی ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر مردم را دوست دارید دست از سر کشور بردارید
کمروی باشرم
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
خدابه هممون رحم کرد شما اصلا هیچ کاری نکنید بهتره.
حالا کاری نکردید وضعیت مردم و کشور به این روز افتاده کاری میکردید خدامیدونست به چه عذابی میافتادیم،همون روال این هفت سال رو پیش بگیرید خداخیرتون بده.
Iran, Islamic Republic of
ودرضمن توچهارسال اول رئیس جمهورمحبوبتون چیکارکردید که الان بخواید کاری کنید به قول معروف اقایون دلار چند؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جناب کرونا ۸ ماه است که آمده نه ۳ سال.
Iran, Islamic Republic of
هرگز به بایدن نباید دل خوش کرد ..
Iran, Islamic Republic of
تا به امروز همه چیز برعکس اصلاح شده