پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تبریک زودهنگام نخست‌وزیر اسلوونی به ترامپ

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 744125
در حالی که هنوز شمارش آرا در آمریکا ادامه دارد، نخست‌وزیر اسلوونی در پیامی توییتری مدعی پیروزی ترامپ شد و آن را به حزب جمهوری‌خواه تبریک گفت.
تبریک زودهنگام نخست‌وزیر اسلوونی به ترامپ
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در حالی که هنوز شمارش آرا در آمریکا ادامه دارد، نخست‌وزیر اسلوونی، کشور زادگاه همسر ترامپ، در پیامی توییتری پیروزی ترامپ را تبریک گفت.

«یانز یانشا» در توییتی نوشت: کاملاً واضح است که مردم آمریکا دونالد ترامپ و مایک پنس را برای چهار سال دیگر انتخاب کرده‌اند. تاخیرهای بیشتر و انکار حقیقت از سوی رسانه‌های جریان اصلی، پیروزی رئیس‌جمهوری ایالت متحده را بزرگتر می‌کند. تبریک به حزب جمهوری‌خواه برای نتایج قوی در سراسر آمریکا.
 


رئیس‌جمهور آمریکا پیشتر مدعی شد پیروز انتخابات شده و هر نتیجه‌ای غیر از این نتیجه، تقلب در انتخابات است و اگر لازم باشد پرونده را به دیوان عالی می‌کشاند. این اظهارات وی، واکنش‌های منفی زیادی را از سوی دموکرات‌های آمریکا و صاحب‌نظران این کشور در پی داشته و بسیاری معتقدند آمریکا در آستانه بحرانی بزرگ قرار دارد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *