کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به من هم باید اندازه دیاباته پول بدهید!

14 آبان 1399 ساعت 9:54

یکی از بازیکنان مطرح استقلال شرط گذاشته بود میزان دستمزدش باید دقیقاً هم‌اندازه با شیخ دیاباته باشد و هر قدر به آقای گل لیگ برتر برای فصل آینده پول داده می‌شود، معادل ریالی آن نیز باید برای این بازیکن ایرانی در قراردادش قید شود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از خبر ورزشی، در خلال روزهای نقل و انتقالات گاهی اوقات موارد بسیار عجیب و غریبی می‌شنویم که اگر نگوییم بی‌نظیر، قطعاً در زمره وقایع کم‌نظیر فوتبال جهان محسوب می‌شود. اینکه اغلب بازیکنان کلیدی یک تیم، بهترین بازیکن همان تیم را نشان کرده و تأکید می‌کنند حتماً باید هم‌اندازه او دستمزد بگیرند، در زمره وقایعی است که هرگز در فوتبال حرفه‌ای و منظم جهان اتفاق نمی‌افتد ولی ظاهراً شرایط فوتبال ایران باید با بقیه کشورها متفاوت باشد. دقیقاً مثل اینکه بازیکنان مطرح بارسلونا توقع داشته باشند دستمزدشان با لیونل مسی برابر شود!

در همین رابطه شنیدیم یکی از بازیکنان مطرح استقلال شرط گذاشته بود میزان دستمزدش باید دقیقاً هم‌اندازه با شیخ دیاباته باشد و هر قدر به آقای گل لیگ برتر برای فصل آینده پول داده می‌شود، معادل ریالی آن نیز باید برای این بازیکن ایرانی در قراردادش قید شود در غیر این صورت حاضر به تمدید قرارداد نخواهد بود! البته در نهایت هم این بازیکن خوش‌اشتها قراردادش را تمدید نکرد و حالا دیگر جایی در جمع آبی‌پوشان پایتخت ندارد.


کد مطلب: 744084

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/744084/هم-باید-اندازه-دیاباته-پول-بدهید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com