کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حضور یک مقام رسمی در بین تکفیری‌ها +عکس

14 آبان 1399 ساعت 9:07

رییس سازمان زندان‌ها همزمان با روز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام جعفرصادق (ع) در بند زندانیان تکفیری زندان رجایی شهر حضور یافت و با آنان گفت و گویی ۶ ساعته داشت.


به گزارش جهان نیوز به نقل از میزان، مهدی حاج محمدی همزمان با روز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و حضرت امام جعفرصادق (ع) با حضور در زندان رجایی شهر، با زندانیان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

رییس سازمان زندان‌ها در این بازدید با حضور در بند نگهداری محکومان موسوم به تکفیری و گفتگو با آنان گفت: اسلام دین رحمت است و تاکید رسول بزرگوار اسلام بر رافت و مهربانی مسلمانان با یکدیگر است.

وی با بیان اینکه اهل سنت و اهل تشیع با یکدیگر برادرند اظهار داشت: مرام و سلوک داعشی ارتباطی با آموزه‌های دینی ندارد و آنچه امروز موجب گردیده تا شما در حبس باشید اقداماتی است که برای برهم زدن نظم جامعه و امنیت مردم داشته اید.

حاج محمدی رافت اسلامی را یکی از ارکان عدالت در دستگاه قضایی کشور عنوان کرد و گفت:

وقتی کسی خطایی می‌کند باید تاوان آن را بدهد، اما می‌توان زندان را به عنوان یک داروی تلخ جهت مداوای بیماری و یا دوربرگردانی برای بازگشت از خطا دانست، در این صورت زندان به عنوان نقطه‌ای برای اصلاح روش و بازسازی آینده خواهد بود.

رییس سازمان زندان‌ها در این بازدید صحبت‌های زندانیان را استماع و در خصوص رسیدگی به مشکلات آنان دستورات لازم را صادر نمود.

در این دیدار یکی از مددجویان که سابقه حبس در کشور‌های دیگر را نیز داشت گفت: در هیچ کدام از آن زندان‌ها ما حتی نمی‌توانستیم احکام دینی را بجا بیاوریم، اما در اینجا مانند خانه خودمان زندگی می‌کنیم.

رییس سازمان زندان‌ها همچنین از بخش‌های دیگر این زندان نیز بازدید و با زندانیان گفتگو نمود.

از نکات قابل توجه در این بازدید صرف ناهار رییس سازمان زندان‌ها و هیات همراه با زندانیان بود.
حاج محمدی همچنین نماز مغرب و عشاء را در بند زندانیان موسوم به تکفیری اقامه نمود.
این بازدید به مدت ۶ ساعت به طول انجامید.









کد مطلب: 744071

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/744071/حضور-یک-مقام-رسمی-بین-تکفیری-ها-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com