پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

واکنش قالیباف به حادثه تروریستی افغانستان

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۱۵
کد مطلب: 744053
مسئول مستقیم تمامی جنایت‌های داعش، بنیانگذاران آدم‌کش آمریکایی و صهیونیست و تامین کنندگان مالی آنها در منطقه و حامیان آنها هستند.
واکنش قالیباف به حادثه تروریستی افغانستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی بنیانگذاران آمریکایی و صهیونیستی داعش را مسئول مستقیم تمامی جنایت‌های این گروه تروریستی دانست و ضمن تسلیت به مناسبت باختن تعدادی از مردم افغانستان در حادثه تروریستی اخیر نوشت: جوانان غیور و مجاهد افغانستانی سرانجام بانیان، عاملان، مجریان و حامیان تروریسم و اشغال را در افغانستان ریشه‌کن خواهند کرد.

قالیباف در توئیتی با هشتک "تسلیت افغانستان" در این باره نوشت: مسئول مستقیم تمامی جنایت‌های داعش، بنیانگذاران آدم‌کش آمریکایی و صهیونیست، تامین کنندگان مالی آنها در منطقه و حامیان آنها هستند. هر قدمی در راستای تقویت هر یک از این جنایتکاران، دشمنی با آرامش، رفاه و صلح منطقه است.

‏رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جنایت داعش علیه فرزندان نازنین افغانستان دل همۀ ما را به درد آورد اما دلخوشیم که جوانان غیور و مجاهد افغانستانی سرانجام بانیان، عاملان، مجریان و حامیان تروریسم و اشغال را در افغانستان ریشه‌کن خواهند کرد.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *