جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

کدام کشور کم‌ترین میزان طلاق در جهان را دارد؟!

دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 743926
در سطح جهان بیشترین درصد نرخ طلاق متعلق به کشور لوکزامبورگ با ۷۸ درصد است اما در این میان یک کشور آسیایی دارای کم‌ترین نرخ طلاق در سطح جهان است.
کدام کشور کم‌ترین میزان طلاق در جهان را دارد؟!
به گزارش جهان نيوز، بررسی آمار طلاق در میان کشورهای جهان تا سال 2018 نشان می‌دهد که بیشترین درصد نرخ طلاق متعلق به کشور لوکزامبورگ با 78 درصد است؛‌ لوکزامبورگ با نام رسمی دوک‌نشین لوکزامبورگ، کشور کوچکی در غرب اروپا است که با آلمان، فرانسه و بلژیک مرز مشترک دارد.
 

کشورهای زیر به ترتیب بیشترین نرخ طلاق را دارند:
لوکزامبورگ با 87 درصد
اسپانیا با 65 درصد
فرانسه با 55 درصد
روسیه 51 درصد
آمریکا 46 درصد

در این میان کشور "هند" با یک درصد، کم‌ترین نرخ طلاق را داراست؛ کشورهای زیر از جمله کشورهای دیگری با کم‌ترین نرخ طلاق در جهان هستند:

شیلی 3 درصد
کلمبیا 9 درصد
کنیا 15 درصد
مکزیک با 15 درصد.

این در حالی است که آمار طلاق در کشورما نیز رو به شرایط بحرانی دارد؛ آمار رسمی سازمان ثبت ‌احوال نشان می‌دهد که جامعه ایران در سال 95  با تعداد 181 هزار و 49 طلاق، بیشترین تعداد طلاق نیم قرن گذشته را داشته است! از طرفی میزان ثبت ازدواج‌ها در کشورمان، روندی کاهشی داشته که به افزایش جمعیت مجرد کشور منجر شده است.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یکی از دوستانم که چند باری برای کار تجارت به هند رفته و آنجا را خوب میشناسه میگفت که روابط غیر اخلاقی و خارج از چهار چوب خانواده در هند بسیار کم است و اصلا آن را چیز بد و زشتی میدانند.