پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

کشف ۵۸۰ هزار عدد ماسک احتکار شده در تهران

دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 743922
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف ۵۸۰ هزار عدد ماسک احتکاری از انباری در غرب تهران خبر داد.
کشف ۵۸۰ هزار عدد ماسک احتکار شده در تهران
به گزارش جهان نيوز، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار کرد: در رصدهای اطلاعاتی مأموران پایگاه دوم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت متوجه شدند مالک یک انبار در یکی از محلات شهرک گلستان در غرب تهران مقادیر زیادی ماسک جمع آوری و احتکار کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه هویت مالک انباری شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، افزود: دستور دستگیری متهم و بازرسی از انبار اخذ شد و روز گذشته تیمی از مأموران پایگاه دوم پلیس امنیت اقتصادی به نشانی اعلامی اعزام و ضمن دستگیری مالک انباری، موفق شدند ۵۸۰ هزار ماسک سه لایه کشف کنند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و متهم برای سیر مراحل قانونی پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان از مردم خواست: در صورت اطلاع از وجود هرگونه اقلام بهداشتی احتکار شده، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به مأموران اطلاع دهند.
مرجع : آنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کشف ۵۸۰ هزار عدد ماسک احتکار شده در تهران/ آیا این هم تقصیر واشنگتن بوده است