پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ضرغامی سخنران ۱۳ آبان تهران شد

دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب: 743907
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از سخنرانی ضرغامی در روز ۱۳ آبان خبر داد و گفت: پیش از این سخنران مراسم رییس مجلس بود که به علت ابتلای وی به کرونا سخنران تغییر کرد.
ضرغامی سخنران ۱۳ آبان تهران شد
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام سید محسن محمودی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص سخنران تجمع یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: سخنران تجمع یوم الله ۱۳ آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا عزت الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و از دانشجویان پیرو خط امام (ره) تسخیر کننده لانه جاسوسی سابق آمریکا تعیین شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این رابطه گفت: نظر به اینکه محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم مبتلا به عارضه کرونا شده است ضمن آرزوی شفا برای وی و تمامی بیماران کرونایی، ضرغامی سخنران این تجمع خواهد بود.

وی افزود: این تجمع با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، قرائت بیانیه‌های دانش آموزی و دانشجویی و اجرای گروه سرود و رزم نوازان ارتش، اجرای شاعر انقلابی آقای بابایی و قرائت قطعنامه از دیگر برنامه‌های این تجمع خواهد بود.

محمودی عنوان داشت: این تجمع رأس ساعت ۱۵ در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان آیت‌الله طالقانی برگزار می‌شود و شرکت مترو آماده خدمت به علاقمندان خواهد بود و تجمعات محدود در شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *