کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دختر ترامپ: پدرم مثل چرچیل است

خبرگزاری تسنيم , 12 آبان 1399 ساعت 3:00

ایوانکا ترامپ دختر و مشاور رئیس جمهور آمریکا در یک گردهمایی انتخاباتی، پدرش را با وینستون چرچیل نخست وزیر دوران جنگ جهانی دوم بریتانیا مقایسه کرد.


به گزارش جهان نیوز، ایوانکا ترامپ درست چند روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در گردهمایی انتخاباتی اوهایو، پدرش را با وینستون چرچیل مقایسه کرد.

به گزارش «ایندیپندنت»، دختر و مشاور ارشد دونالد ترامپ در گردهمایی انتخاباتی فضای باز در شهر کانفیلد درباره چند مورد از شباهت‌های رئیس جمهور به نخست وزیر انگلیس در زمان جنگ صحبت کرد.

ایوانکا با ذکر نقل قولی از وینستون چرچیل که گفته بود: «این ملت بود که قلب شیر را داشت، و من فقط این شانس را داشتم که صدای غرش آنها باشم»، رو به جمعیت گفت که دونالد ترامپ هم مثل چرچیل صدای غرش «ما مردم» است.

وی همچنین پیش بینی کرد که پدرش در انتخابات روز سه شنبه برای دومین دوره چهار ساله در کاخ سفید خواهد ماند.

ایوانکا ترامپ به مردم گفت: «سه روز دیگر، ما پیروز خواهیم شد و چهار سال دیگر را برای رئیس جمهور مردم، پدرم، دونالد جِی ترامپ، تضمین خواهیم کرد.»

وی گفت که آمریکا اکنون بیش از هر زمان دیگری به یک «مبارز» برای چهار سال دیگر در کاخ سفید نیاز دارد، همچنین اضافه کرد «اکنون ما فرصتی داریم که برای او و برای آینده این کشور بجنگیم.»

طبق نظرسنجی‌های ملی، ترامپ جمهوری‌خواه در روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا از جو بایدن رقیب دموکرات خود عقب افتاده است.


کد مطلب: 743904

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/743904/دختر-ترامپ-پدرم-مثل-چرچیل

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com