شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۷

هشدار ترامپ؛ آمریکا هفته‌ها پس از انتخابات آشوب زده خواهد بود

يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب: 743901
رئیس جمهور آمریکا در جمع هواداران خود در ایالت «پنسیلوانیا» از بروز ناآرامی پس از انتخابات خبر داد.
ترامپ: آمریکا پس از انتخابات آشوب زده خواهد بود
به گزارش جهان نيوز، رئیس جمهور آمریکا در جمع هواداران خود در ایالت «پنسیلوانیا» از بروز ناآرامی و هرج و مرج پس از انتخابات روز سه شنبه  13 آبان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «رویترز» «دونالد ترامپ» رئیس جمهور ایالات متحده روز شنبه به طرفداران خود  در «وست نیوتون» در ایالت پنسیلوانیا گفت که ممکن است مجبور شوند چند هفته منتظر نتیجه انتخابات باشند .

وی در این زمینه گفت: «تمام کشورهای جهان و آمریکا منتظرند تا بفهمند چه کسی برنده انتخابات شده، شما هم هفته ها صبر خواهید کرد.»

دونالد ترامپ در ادامه افزود:«سوم نوامبر (سه شنبه 13 آبان) می‌آید و می‌رود و ما متوجه نخواهیم شد (چه کسی پیروز انتخابات است). در کشور شاهد هرج و مرج  و آشوب خواهیم بود.»

در یک رقابت نزدیک بین ترامپ و «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات 2020 ، نتایج آرا در ایالت پنسیلوانیا می‌تواند مهم باشد. جمهوری خواهان هوادار ترامپ سعی کرده بودند از تمدید مهلت شمارش آرای انتخاباتی در پنسیلوانیا جلوگیری کنند، اما تلاش آنها بی نتیجه ماند.

جوبایدن چندی قبل دونالد ترامپ را آماج حملات خود قرار داد.وی که در شهر «فلینت» ایالت میشیگان صحبت می‌کرد، افزود: «در سه روز، ما می‌توانیم به این ریاست جمهوری که باعث تفرقه ملت ما شده و در حمایت از مردم شکست خورده و در شعله‌های تنفر دمیده پایان دهیم.»

بایدن بامداد روز جمعه نیز در سخنرانی دیگری گفته بود که «دونالد ترامپ باعث شیوع چیزهایی بیش از ویروس شده است. وی به اشاعه اختلاف و تفرقه پرداخته است.»

انتخابات آمریکا روز سوم نوامبر (سه‌شنبه 13 آبان) برگزار می‌شود هر چند که رای‌گیری زودهنگام در تعدادی از ایالت‌های آمریکا از چند روز پیش نیز آغاز شده است.
مرجع : خبرگزاری فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جنایتکاران بین‌المللی چون ترامپ و نتانیاهو با همراهی سلبریتی‌های خودفروخته همگی نگران اعدام 3 سارق مسلح آشوبگر شدند! کسانی که دستشان تا مرفق به خون هزاران نفر آلوده است. بسی تاسف به حال کسانی که با دشمنان قسم‌خورده ملت در یک مسیر گام برمی‌دارند!
Iran, Islamic Republic of
حضور تروریست‌ها مورد حمایت ترکیه و متحدانش در نزدیکی مرزهایمان را تحمل نخواهیم کرد
Iran, Islamic Republic of
به اطلاع مقامات جمهوری آذربایجان، ارمنستان، روسیه و‌ ترکیه رسانده‌ایم که حضور ‌تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا، اروپا، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل در نزدیکی مرزهایمان را تحمل نخواهیم کرد.
در پاسخ به ترامپ سگ دست رژیم صهیونیستی
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ به ترامپ سگ دست رژیم صهیونیستی
حضور نظامی آمریکا جنایتکار شماره یک از سال 2001 تاکنون در خاورمیانه غیر قانونی و هم نقض قوانین المللی است ولی متاسفانه دولتمردان آمریکایی از سال 2001 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
محمد
Iran, Islamic Republic of
همه عاقلان می دانند که سیاست های کلی در آمریکا از قبل تعیین شده است و با تغییر فلان فرد با کس دیگری عوض نمی شود
Iran, Islamic Republic of
برو عامو!ما منتظر دیدن فرداتون هستیم
وضع امروز و دیروزتون رو میدونیم
Bulgaria
هر روز بیشتر به افول آمریکا مطمئن می شویم