پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

نورافشانی تهران به مناسبت میلاد پیامبر(ص)

يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 743865
روز دوشنبه همزمان با شب میلاد حضرت رسول اکرم (ص) رأس ساعت ۲۰ مراسم نور افشانی بدون اجتماع مردمی و با رعایت دستورات بهداشتی توسط، شهرداری‌ها و فعالان مردمی در سطح استان تهران برگزار خواهد شد.
نورافشانی تهران به مناسبت میلاد پیامبر(ص)
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی بیان کرد: عید ۱۷ ربیع یکی از اعیاد مهم مسلمین وشیعیان است که باید به هر نحو ممکن نسبت به آن تعظیم کرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با توجه به شرایط موجود پدیده کرونا که برپایی مراسم همانند گذشته میسر نبود اقداماتی در طول ایام هفته وحدت توسط دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف خاصه بسیج و سازمان فرهنگی هنری شهرداری صورت گرفته است.

وی افزود: راه اندازی کاروان‌های شادی، محافل مجازی، تولیدات فرهنگی و فضاسازی شهری از جمله اقدامات انجام شده در ایام هفته وحدت است.

محمودی ادامه داد: روز دوشنبه همزمان با شب میلاد حضرت رسول اکرم (ص) راس ساعت ۲۰ شب مراسم نور افشانی بدون اجتماع مردمی و بارعایت دستورات بهداشتی توسط، شهرداری‌ها و فعالان مردمی در سطح استان تهران برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم ما با نورافشانی و عرض ارادت به ساحت پیامبر اکرم (ص) اهانت نشریه فرانسوی و حمایت مکرون از این جنایت محکوم خواهند کرد.

وی در پایان از علاقمندان دعوت کرد در این امر مشارکت کرده و مراتب عشق وارادت خود را به ساخت حضرت رسول اکرم (ص) به نمایش بگذارند.
مرجع : میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *