سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۲

آیا تکمیل ظرفیت بهشت زهرا(س) صحت دارد؟

يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب: 743818
خال درباره اخبار منتشره درخصوص تکمیل ظرفیت بهشت زهرا (س) در روزهای کرونایی توضیحاتی داد.
آیا تکمیل ظرفیت بهشت زهرا(س) صحت دارد؟
به گزارش جهان نيوز، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) دقایقی پیش در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر با اشاره به تدفین اجساد کرونایی و تکمیل ظرفیت بهشت زهرا اظهار کرد: موضوع تکمیل ظرفیت بهشت زهرا صحت ندارد.

وی افزود: بهشت زهرا به مدت ۸ ماه در بحران است و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته سعی کردیم که از این بحران عبور کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم، اما در بحران هستیم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: از شهروندان می‌خواهیم به جای توجه به شایعات، بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند. مدیریت شهری تهران سعی کرده تمام تمهیدات لازم را بیندیشد که مردم در سازمان بهشت زهرا (س) مشکلی نداشته باشند.

خال با بیان اینکه سازمانی بدون تعطیلی هستیم، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۵۰ درصد متوفیان کرونا در کشور در سایت بهشت زهرا (س) پذیرش شده‌اند.

وی افزود: ۱۴ درب بهشت زهرا (س) بسته است و ۲ درب باب الشهدا (ع) و باب الزهرا (س) باز است و از مردم می‌خواهیم صرفا برای تدفین متوفیان خود به بهشت زهرا (س) مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: تعطیلی سازمان بهشت زهرا (س) به دلیل خدمت رسانی امکان پذیر نیست، چراکه روزانه بیش از ۲۰۰ فوتی به بهشت زهرا منتقل می‌شوند.
مرجع : خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *