کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جلودارزاده، عضو سابق فراکسیون امید:

زنان توانایی ریاست جمهوری دارند/ زن اولین کسی است که چراغ خانه را روشن می‌کند/ صداوسیما نگوید هر سه دقیقه یک ایرانی می‌میرد!

10 آبان 1399 ساعت 12:55

صداوسيما به جاي اينکه جامعه را آرام کند و به مردم قوت قلب بدهد جنگ رواني عليه مردم ايجاد کرده است.


گروه سیاسی جهان نیوز: سهیلا جلودارزاده، فعال اصلاح طلب در گفتگو با روزنامه آرمان، رسانه ملی را متهم به راه اندازی جنگ روانی کرده است! وی در اظهاراتی عجیبی گفته است: «صداوسيما به جاي اينکه جامعه را آرام کند و به مردم قوت قلب بدهد جنگ رواني عليه مردم ايجاد کرده است. به عنوان مثال به صورت مرتب در اخبار خود عنوان مي‌کند هر سه دقيقه يک ايراني براثر کرونا جان خود را از دست مي‌دهد.»

به گزارش جهان نیوز، بخش های مهم اظهارات جلودارزاده را در ادامه خواهید خواند:

*ما مدعي هستيم توانايي‌هاي شخصي يک زن مسلمان از توانايي‌هاي الهي منشأ مي‌گيرد.به همين دليل نيز توانايي رياست‌جمهوري در زنان جامعه وجود دارد. بنده معتقدم اگر يک زن رئيس‌جمهور بود يکي از مهم‌ترين مسائل او تعليم و تربيت، آموزش و پرورش و سلامت کودکان در دوره کرونا مي‌شد. يا تامين معاش خانواده و رفاه عمومي جامعه را مد‌نظر و اولويت قرار مي‌دهد. چون يک زن اولين کسي است که چراغ خانه را روشن مي‌کند و آخرين کسي است که چراغ‌ها را خاموش مي‌کند و تمام امور خانواده او مربوط به تلاش و همت اوست.

درباره «سهیلا جلودارزاده» بیشتر بخوانید:
جنجال ویلای دختر نعمت زاده انتقام گیری بود
اگر قالیباف رای بیاورد مجلس به «تیمچه حاجب‌الدوله» تبدیل می‌شود!
از هشت سال احمدی نژاد چیزی جز مخروبه تحویل ندادند
خدای یکتا را پرستش کنید و نماز اول وقت بخوانید
به قدری مشکلات داریم که شفافیت در آن گم است!


*اگر به رويکرد صداوسيما در بحران کرونا توجه کنيم به اين نتيجه مي‌رسيم که صداوسيما به جاي اينکه جامعه را آرام کند و به مردم قوت قلب بدهد جنگ رواني عليه مردم ايجاد کرده است. به عنوان مثال به صورت مرتب در اخبار خود عنوان مي‌کند هر سه دقيقه يک ايراني براثر کرونا جان خود را از دست مي‌دهد. به همين دليل بايد در مرحله نخست رويکردهاي رواني دستگاه‌هاي تصميم‌گير نسبت به مردم ترميم شود.


کد مطلب: 743786

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/743786/زنان-توانایی-ریاست-جمهوری-زن-اولین-کسی-چراغ-خانه-روشن-می-کند-صداوسیما-نگوید-سه-دقیقه-یک-ایرانی-می-میرد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com