جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

آخرین خبرها از بیماری قالیباف

جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب: 743728
پزشک معالج رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خوشخبتانه آقای قالیباف وضع خوبی از لحاظ شدت بیماری دارند و در مرحله خفیف بیماری کرونا هستند.
آخرین خبرها از بیماری قالیباف
به گزارش جهان نيوز، مصطفی قانعی فوق تخصص بیماری های ریوی و پزشک معالج رئیس مجلس شورای اسلامی  درباره آخرین وضع سلامتی رئیس مجلس گفت: خوشخبتانه آقای قالیباف وضع خوبی از لحاظ شدت بیماری دارند و در مرحله خفیف این بیماری هستند.

پزشک معالج رئیس مجلس افزود: براساس معاینات،  اشباع اکسیژن بالای ۹۶ درصد و درگیری ریه در سی تی اسکن کمتر از ۱۰ درصد است که از طبقه‌بندی خفیف این بیماری محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: به علت مصدومیت شیمیایی ریه وی، لازم به مدیریت درمان بود که هم زمینه بیماری ریه معالجه شود و هم موجب تشدید بیماری تنفسی نشود.

قانعی درباره مدت زمان قرنطینه رئیس مجلس هم افزود: از نظر پزشکی ، از زمان شروع علائم تا دو هفته باید در قرنطینه باشند و با توجه به اینکه علائم از روز سه‌شنبه نمایان شده است باید در دو هفته آینده در قرنطینه بمانند.

پزشک معالج رئیس مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه ابتلاء بین ۵ تا ۷ روز قبل از بروز علائم اتفاق افتاده بنابراین شروع بیماری حدود ۷ روز قبل بوده است لذا دو هفته باید در قرنطینه بمانند.
 
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا به همه بیماران کرونا از جمله ایشون شفا بدهد
اللهم اشف کل مریض
Iran, Islamic Republic of
‌ از جناب آقای قالیباف برای شجاعت‌ها و فداکاری‌هایش سپاسگزاریم و از خداوند سلامت ایشان را خواستاریم.
Iran, Islamic Republic of
جناب قالیباف. ازخداوندمنان سلامتی کامل برایتان میخواهم چشم دشمنان کوربادانشاالاهمه بیماران شفایشانراازخداوندبگیرند