سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱

خط حزب‌الله/ این است آزادی بیان؟!

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۶
کد مطلب: 743684
شماره‌ی دویست‌وشصتم هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «این است آزادی بیان؟!» منتشر شد.
خط حزب‌الله/ این است آزادی بیان؟!
به گزارش جهان نيوز، در پی هتک حرمت یک هفته‌‌نامه فرانسوی به ساحت پیامبر اعظم، حضرت محمد مصطفی صلوات‌الله‌علیه‌وآله اعتراضات گسترده‌ای در جهان اسلام علیه این اقدام موهن شکل گرفت. اما رئیس جمهور فرانسه از این اقدام زشت و زننده به بهانه‌ی آزادی بیان حمایت کرد. رهبر انقلاب در پیامی خطاب به جوانان فرانسه دو سؤال جدی و بنیادین را مطرح کرده‌اند. تیتر یک این هفته‌ی خط حزب‌الله به مرور این پیام مهم اختصاص دارد.

همچنین به‌مناسبت میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی، ۷ شاخص اصلی و مهم جامعه‌ی نبوی، در بیانات رهبر انقلاب در قالب گزیده‌ی بیانات مرور شده است. ایمان و معنویت، قسط و عدل، علم و معرفت، صفا و اخوت، صلاح اخلاقی و رفتاری، اقتدار و عزت و کار و پیشرفت دائمی عناوین این شاخص‌های بنیادین هستند.

در جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا که در سومین روز آبان در حضور رهبر انقلاب و در حسینیه‌ی امام خمینی برگزار شد، ایشان نسبت به هتک حرمت مسئولان هشدار دادند و آن را حرام شرعی اعلام کردند. خط حزب‌الله در یادداشت این هفته، مبانی این تأکید ویژه‌ی رهبر انقلاب درباره‌ی رعایت اخلاق سیاسی را بررسی کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


.
Iran, Islamic Republic of
...........