کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي:

دلال بازي عامل افزايش قيمت خودرو است

8 آبان 1399 ساعت 13:08

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید به سمت خودکفایی تولید خودرو حرکت کنیم، گفت: شرکت سایپا در راستای کیفی‌سازی خودرو حرکت می‌‌کند.


به گزارش جهان نیوز، فرهاد طهماسبی نماینده نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عرضه مدل‌های جدید و مدرن محصولات در حال تولید سایپا از جمله رونمایی از خودروی جدید شاهین گفت: چون شرکت‌های بین‌المللی از کشور خارج شده‌اند باید با اتکا به توان داخل به سمت تولید برویم اما باید به کیفیت خودروها توجه ویژه کرد.

وی افزود:‌ باید خودروها به گونه‌ای تولید شوند که کیفیت خودروی کمپانی‌های بزرگ را داشته باشند.

دبیر فراکسیون کار و کارآفرینی مجلس در خصوص افزایش داخلی سازی قطعات و کاهش وابستگی به شرکا، با بیان اینکه باید با  تمام توان داخلی و سرمایه‌های موجود به سمت تولید برویم، گفت: اگر کیفیت خودروها نادیده گرفته شود رضایت مردم جلب نمی‌شود.

طهماسبی با بیان اینکه سایپا تصمیم خوبی برای تولید خودرو در داخل گرفت، افزود: مجلس آماده است برای ارتقای کیفیت خودرو با تدوین قوانین کارآمد و شفاف به تولیدکنندگان کمک کند.
وی گفت: باید با نظارت و بستن منافذ فسادزا دست واسطه‌گران را قطع کرد تا شاهد احجاف در حق مصرف‌کننده نباشیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دلال‌بازی باعث افزایش قیمت خودرو در روزهای گذشته شد البته نحوه توزیع خودرو هم در این مسیر نقش‌آفرین بود.


کد مطلب: 743657

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/743657/دلال-بازي-عامل-افزايش-قيمت-خودرو

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com