جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۳۳
۲

جدیدترین شیوه پیشگیری سرقت از منازل کشف شد!!

پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 743647
جدیدترین شیوه پیشگیری سرقت از منازل کشف شد!!
امروزه با توجه به افزایش سرقت ها، بهتر است همه ی جوانب را سنجید. فرض کنید به مسافرت رفته و پس از بازگشت به خانه با درب باز و خانه ای به هم ریخته مواجه می شوید. تمام پول ها، طلاها و اشیا قیمتی دزدیده شده است. این جاست که به جمله پیشگیری بهتر از درمان است می رسیم. در ادامه به بررسی راه های افزایش سطح امنیت خانه، مغازه، پاساژ و هر نوع بنایی می پردازیم.

برای داشتن یک دژ مستحکم رعایت چندین عامل ضروری است. این عوامل شامل درب فلزی مناسب برای ورودی ساختمان، جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز از طریق دیوار و تقویت آخرین راه دفاعی یعنی درب ورودی خانه! در ادامه با ما همراه باشید.

چرا درب های فلزی
درب ورودی همیشه بخش مهمی از هر خانه بوده است که حریم خصوصی را تعیین کرده و امنیت ساکنین را تضمین می‌کند. درب ورودی ساختمان و درب پارکینگ جزء اولین قسمت هایی از ساختمان هستند که سارقین با آن مواجه می شوند. پس در انتخاب یک درب مستحکم و با کیفیت خیلی دقت کنید.

بهترین انتخاب برای درب ورودی، درب فلزی می باشد که مهم ترین دلیل استفاده از درب های فلزی، استحکام و مقاومت آن ها است. دلیل دیگر آن این است که درب های فلزی را می توان در هرنقش و طرحی اجرا کرد و با سلیقه مشتری می توان یک درب زیبا ساخت. بهتر است به این نکته توجه کنید که هیچ وقت نباید کیفیت را فدای زیبایی کرد چون مقاومت و ماندگاری درب، امری مهم و ضروری در انتخاب یک درب است.

یکی از مهم ترین نکته هایی که باید در انتخاب درب فلزی مناسب با ساختمان تان به آن توجه داشته باشید وجود تناسب بین رنگ و طرح ساختمان با رنگ و طرح درب فلزی است. ممکن است هنگام خرید درب فلزی، زیبایی یک درب توجه شما را جلب کند ولی به هنگام نصب متوجه شوید که درب و ساختمان هیچ تناسب ظاهری باهم ندارند.
 

نصب درب فلزی ساختمان
برای نصب درب ورودی ساختمان باید به چند نکنه اساسی توجه کنید؛
البته بهتر است نصب درب ساختمان را به کارشناس نصب بسپارید تا نتیجه ی مطلوبی بدست آورید.
 
  • با استفاده از سیستم فلاشینگ، جلوی نفوذ آب را بگیرید.
    از استحکام شیشه‌ها اطمینان داشته باشید و حتما چک کنید که لق نباشند.
    از تراز بودن درب مطمئن شوید و سپس اقدام به نصب کنید.
می توانید از طریق شرکت آنلاین حفاظ با ارائه بهترین محصولات و وجود کارشناسان خبره، با خیال راحت محصولات موردپسند خود را انتخاب کنید.

دومین سد دفاعی دیوارها هستند که سارقین به راحتی با بالا رفتن از آن و عبور از سطح صاف دیوار وارد ساختمان شوند. برای تقویت این سد می توان از حفاظ های روی دیوار استفاده کرد. این حفاظ ها انواع مختلفی از جمله حفاظ شاخ گوزنی، لیلیوم، آبشاری، سرنیزه ای، بوته ای و... دارند. حفاظ شاخ گوزنی از پرطرفدارترین حفاظ های روی دیوار می باشد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

درباره حفاظ شاخ گوزنی بیشتر بدانیم؛
برای سفارش و خرید حفاظ شاخ گوزنی لازم است آنها را به خوبی بشناسیم. ویژگی ها و کاربرد هر نوع حفاظی متفاوت از بقیه حفاظ ها است، از این رو باید با شناخت دقیق حفاظ های گوزنی، استفاده ی درستی هم از آنها داشته باشیم.

از حفاظ های شاخ گوزنی برای محافظت از منازل مسکونی، باغ ها، خانه های ویلایی و... استفاده میکنند. حفاظ های شاخ گوزنی علاوه بر نصب روی دیوار درب ورودی، در جلوی پنجره ها و حتی بالکن ها هم کاربرد دارند. پس برای برقراری امنیت در تمام نقاط خانه و ساختمان مناسب اند. این حفاظ ها از میلگردهای بسیار تیز ساخته شده اند که در نهایت به شکل شاخ گوزن درآمده اند و حفاظ شاخ گوزنی نامیده شده اند.
 

چرا حفاظ شاخ گوزنی بهترین انتخاب است؟
  • امنیت بسیار بالایی دارند و عبور از بین شاخ های حفاظ گوزنی غیر ممکن است و احتمال سرقتدر آنها بسیار پایین است چون شاخ های تیز و برنده دارند.
    ارتفاع این حفاظ ها برای دیوارهای کوتاه و کم ارتفاع مناسب است.
    حفاظ های شاخ گوزنی زیبایی ظاهری نمای ساختمان را دوچندان میکنند.
    حفاظ های شاخ گوزنی برای هر نوع مکان و هر نوع آب و هوایی مناسب اند.
    مقاومت و استحکام بالایی دارند، پس ماندگاری و طول عمر طولانی تری دارند.
 
مشخصات حفاظ شاخ گوزنی استاندارد
یک حفاظ شاخ گوزنی استاندارد باید این ویژگی های زیر را داشته باشد؛
  • باید از رنگ های کوره ای الکترواستاتیکی برای رنگ آمیزی این حفاظ ها استفاده کرد.

    اندازه ی میلگرد استاندارد در ساخت حفاظ شاخ گوزنی میلگرد شماره 10 است.
    روش جوش دوطرفه ای بهترین روش جوشکاری برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی است.

    استفاده از پروفیل برای بستر کار حفاظ شاخ گوزنی استاندارد باید انجام گیرد که موجب مقاومت و استحکام بالای میلگرد میشود.

    عرض مناسب حفاظ استاندارد بین 50 تا 90 سانتی متر است.

    ارتفاع مناسب برای ساخت حفاظ های استاندارد هم عددی بین 70 تا 120 سانتی متر است.

    تراکم حفاظ شاخ گوزنی در شاخه های اصلی اعداد 8،10 و 12 است و در شاخه های فرعی بهتر است کمتر از 16 نباشد.
 
مشخصات حفاظ شاخ گوزنی بی کیفیت
  • شاخ گوزنی بی کیفیت اندازه میلگرد پایین تر از 10 دارد و دوام آنچنانی ندارد.
    در حفاظ های بی کیفیت از رنگ های روغنی بی کیفیت و ارزان استفاده میشود که طول عمر کمی دارند و زود تغییر میکنند و از بین میروند.
    در این حفاظ ها به جای روش جوشکاری دوطرفه، از روش های ارزان و با استفاده از گل اقدام به جوشکاری میکنند که طول عمر زیادی ندارند و بعد از مدتی گلها میریزد و حفاظ شاخ گوزنی زنگ میزند.
 
درب ورودی خانه آخرین سد دفاعی در برابر سارقین می باشد. در ادامه به بررسی ویژگی های درب آکاردئونی و نحوه محاسبه قیمت درب می پردازیم. با ما همراه باشید.

ایمن سازی درب های آپارتمان با حفاظ کشویی آکاردئونی
درب های آکاردئونی بر خلاف ظاهر مشبکی شان که ظریف دیده می شوند; از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند. برای اتصال قسمت های مختلف این حفاظ ها از پرچ هایی استفاده شده است که جدا شدن آنها غیر ممکن می باشد.

یکی  دیگر از مهم‌ترین مزیت  های این حفاظ های کشویی این است که متحرک هستند و روی خود درب اصلی جمع می‌شوند .با توجه به زیربنای محدود آپارتمان‌های مسکونی این موضوع اهمیت زیادی دارد.

در انتخاب یک درب آکاردئونی به چه نکاتی باید توجه کرد ؟!
  • حفاظ کشویینباید کمتر از سه گل (سه لوزی) باشد. یکی از بهترین حفاظ کشویی مدل پنج لوزیاست.
    دارای قفل محکم و ایمن باشد.
    قسمت ریلی آن روان باشد.
    پرچ های محکم و مرغوبی داشته باشد.
    پروفیل های آن از جنس آهن ضایعاتی نباشد.
محاسبه قیمت درب آکاردئونی
برای محاسبه ی  قیمت درب آکاردئونی باید به موارد زیادی دقت کرد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد :
  • عرض در: هر چه در جمع‌ وجورتر و عرض کمتری داشته باشد; باعث می‌شود وزن در  کمتر شود  و در نتیجه قیمت پرداختی آن کم تر می شود.

    ارتفاع در: ارتفاع درب نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی آن است.پس هر چقدرارتفاع در کوتاه تر باشد قیمت نهایی نیز پایین تر می شود.

    طرح در: نوع طرح در کشویی نیز روی قیمت تاثیر می گذارد. پس هرچقدر از طرح ساده تر استفده کنیم قیمت در نیز پایین تر می شود.

    تراکم در : هر چه فاصله تیغه‌های عمودی درب‌های کشویی بیشتر باشد، به معنای استفاده کمتر از تیغه‌های عمودی است که در نتیجه قیمت در کم تر می شود.
 
کلام آخر
ما در این مقاله از درب فلزی، حفاظ شاخ گوزنی، درب آکاردئونی، ویژگی ها، مزیت و معایب آن ها نوشتیم  تا شما دوستان عزیز با خواندن این مقاله بتوانید یک خرید اصولی و به صرفه انجام دهید. پس ما به شما شرکت آنلاین حفاظ را معرفی می کنیم تا با خرید از این شرکت امنیت را با قیمتی مناسب در خانه خود برقرار کنید.

برای مشاوره رایگان با این شماره تماس بگیرید.      02128422153
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جعفری
Netherlands Antilles
جل الخالق عجب کشف بزرگی
رضایی ع ر
Iran, Islamic Republic of
یک سئوال اساسی همیشه در ذهن من بوده
در کشور ما که تحت حاکمیت اسلام ناب محمدی است و کشور امام زمان عج نامیده میشود چرا این همه دزدی و خلاف و سرقت و اختلاس و بزه رخ میدهد با وجود اینکه ایران جزو پنج کشور ثروتمند جهان است ؟؟