کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار اسحاق صلاحی:

شعار جهش تولید در ایران خودرو عینیت یافته است

7 آبان 1399 ساعت 17:10

مشاور بودجه و مالی قرارگاه اقتصاد مقاومتی و همکاری های ملی و فراملی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از نمایشگاه ساخت داخل قطعات و مجموعه های خودرو در شرکت ساپکو، ضمن مثبت خواندن اقدامات ایران خودرو در زمینه نهضت ساخت داخل، گفت: اتفاقات و اقداماتی که در حال حاضر در ایران خودرو رخ می‌دهد و نیز مجموع آنچه در این بازدید مشاهده شد، بسیار امیدوار کننده است.


ایکوپرس- سردار اسحاق صلاحی با بیان این‌که نهضت تولید داخل و نیز عمل به شعار جهش تولید، در این خودروسازی عینیت دارد، عنوان کرد: ممکن است به ثمر نشستن برخی اقدامات به دلایلی از جمله نبود تکنولوژی کافی، کمی زمان بر باشد، اما برای به نتیجه رساندن تلاش ها و تولید انبوه قطعات داخلی سازی شده، نیازمند همکاری بخش های بیرونی و همه نهادها هستیم. 

وی با تاکید بر این‌که آنچه امروز در مجموعه ایران خودرو مشاهده کردم، امیدوار کننده است، اظهار کرد: ارتباط و همکاری‌هایی که با مجموعه توانمند نیروهای مسلح، بخش خصوصی، شرکت‌های دانش بنیان صورت گرفت، موجب برون رفت ایران خودرو از شرایط تک محوری درون گروهی و وابستگی به خارج از کشور و حرکت به سمت شرایطی چند وجهی در داخل کشور شد. این موضوع قطعا یک حرکت امیدوار کننده نسبت به آینده است.

مشاور بودجه و مالی قرارگاه اقتصاد مقاومتی و همکاری‌های ملی و فراملی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این‌که حتی امسال نیز آثار تعاملات ایران خودرو با سایر نهادها در تعداد تولیدات خودرو، تنوع خودرو و کیفی‌سازی آنها قابل مشاهده است، ابزار امیدواری کرد: نهضت ساخت داخل تداوم یافته و همه بخش های خصوصی و نهادهای عمومی به کمک صنعت خودرو در کشور شتافته تا نیازها و کمبودهای این بخش هرچه زودتر مرتفع شود.

گفتنی است سردار صلاحی، ضمن حضور بر مزار پاک شهید گمنام ایران خودرو  و ادای احترام به این شهید گرانقدر، از مرکز تحقیقات، طراحی و تکوین محصول و نمایشگاه ساخت داخل قطعات و مجموعه های خودرو بازدید کرد و با دستاوردهای این خودروساز در زمینه توسعه خودروهای سواری و نیز داخلی سازی قطعات خودروهایی نظیر کامیون کشنده فوتون، وانت پیکاپ فوتون و ون وانا آشنا شد.


کد مطلب: 743583

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/743583/شعار-جهش-تولید-ایران-خودرو-عینیت-یافته

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com