پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۶

اعلام زمان واریز دوازدهمین مرحله یارانه معیشتی

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 743560
دوازدهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۸/۱۰ به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
یارانه معیشتی شنبه واریز می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور، دوازدهمین مرحله یارانه معیشتی ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۸/۱۰ به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با اعلام زمان واریز دوازدهمین مرحله یارانه معیشتی اعلام کرد: یارانه معیشتی همانند یازده دوره قبل، خانواده های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده های پنج‌نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا جواب اعتراضاتی کخ در سایت به علت نگرفتن یارانه بنزین ثبت شده داده نمیشود ؟
Iran, Islamic Republic of
کم کم مرگ برای کوخ نشینان طلا میشه
Iran, Islamic Republic of
برای کوخ نشینان با تورم ویرانگر مرگ طلاست
پیش به سوی جمعیک ۵۰ میلیونی
عباس کاشانی
Iran, Islamic Republic of
از بدو واریز یارانه ی معیشتی برای من پیامک آمد که برای خانواده ی شما یارانه ی معیشتی واریز نخواهد شد.دلیلشان این بود که در سه ماه گذشته بیش از پنج میلیون تومان به حسابهایتان واریز شده است.
نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
با شیوع گسترده ی ویروس کرونا بسیاری از صاحبان مشاغل آزاد محل های کسبشان را بستند و به نوعی ورشکست شدند..
یک هموطن درمانده
Iran, Islamic Republic of
سال گذشته که اقدام به واریز یارانه ی معیشتی کردند دختر من از همسرش جدا شده بود و طبق توافق او وهمسر سابقش یک سوم مهریه به حسابش واریز شد.بنابراین برای ما پیامک آمد که وضعتان خوب است و مستحق دریافت یارانه ی مذکور نیستید.الان دخترم تحت تکفل من است با هزاران مشکل معیشتی که خانواده ام دارد.آیا رواست که به این دلیل به ما یارانه ی معیشتی پرداخت نشود؟