جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

سالک: دولت پاسخ‌گوی مشکلات مردم باشد

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 743537
دولت باید به مردم پاسخ‌گو باشد نه اینکه امروز شاهد آن باشیم که دولت در جایگاه مطالبه گری ایستاده و دیگران باید پاسخگو باشند.
سالک: دولت پاسخ‌گوی مشکلات مردم باشد
به گزارش جهان نيوز، احمد سالک کاشانی نماینده سابق شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کشور گرفتار گرانی، تورم، کمبود کالا و گرفتاری‌های اساسی در زمینه معیشت است.

وی به موضوع تقابل رئیس جمهور و رئیس مجلس در برخی موضوع‌ها اشاره کرد و افزود: رؤسای قوا به جای آنکه معضلات کشور را حل کنند و به فکر مردم باشند، به فکر رسانه‌ای کردن مسائل سیاسی هستند که دور از شان مقامات ارشد کشور است.

سالک با تأکید بر اینکه آقایان روحانی و قالیباف باید در این موضوع پاسخ گو باشند، عنوان کرد: برگزاری جلسات شورای هماهنگی سران قوا نباید در حد حرف بماند و مسئولان باید وعده‌های خود را برای رفع مشکلات مردم عملی کنند.

نماینده سابق شهر اصفهان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به سران سه قوه توصیه می‌کنم، تو را به خدا مسائل اصلی کشور را حل کنید؛ در هر صورت انعکاس اختلافات داخلی به بیرون، جز مایه تأسف برای ما چیز دیگری ندارد.

فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه اکیدا نباید مسائل را سیاسی کرد، افزود: مقام معظم رهبری امکانات و اختیارات کافی را به شما داده‌اند تا این مشکلات مردم را حل کنید؛ نه اینکه هر مسئله پیش پا افتاده‌ای را با سیاسی کاری و سیاست زدگی پیش ببرید.

وی با تأکید بر اینکه جایگاه پاسخ گویی و مطالبه گری عوض شده است، افزود: دولت باید به مردم و مقام معظم رهبری پاسخ گو باشد نه اینکه امروز شاهد آن باشیم که دولت در جایگاه مطالبه گری ایستاده و دیگران باید پاسخگوی ایشان باشند.
مرجع : خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دریافتی کارمندان 77 درصد افزایش یافت
با اجرای مصوبه تعادل در حقوق و مزایا، دریافتی تمامی کارکنان دولت حدود 77 درصد افزایش پیدا کرده است.
دریاقتی بازنشستگان تامین اجتماعی 15درصد افزایش یافت آیا این عدالت است.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه دولت 7 سال است پاسخ‌گوی مشکلات مردم نیست