پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۲

دستگیری ۱۱ نفر اراذل و اوباش در اهر

چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۱۷
کد مطلب: 743487
۱۱ نفر از اراذل و اوباش که اقدام به ایجاد رعب و وحشت و قمه‌کشی در سطح شهر اهر کرده و سپس برخی متواری شده بودند، به دام پلیس افتادند.
دستگیری ۱۱ نفر اراذل و اوباش در اهر
به گزارش جهان نيوز، قبل از ظهر روز ۲۴ مهرماه بود که خبری از نزاع دسته‌جمعی و قمه‌کشی اراذل و اوباش در میدان شهرداری پیچید و شهروندان نیز خواستار برخورد قاطع نیروی انتظامی با مخلان نظم عمومی و افرادی که آرامش مردم را سلب کرده بودند، شدند.

با این حال شناسایی و دستگیری متهمان سریعاً در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان اهر قرار گرفت، اما برخی از اراذل و اوباش از ترس دستگیری به خارج از شهرستان و حتی استان متواری شدند بودند ولی بازهم نتوانستند از دام پلیس فرار کنند.

شنیده‌ها حاکیست برخی از اراذل و اوباش متواری شده که در میدان شهرداری نزاع دسته‌جمعی کرده بودند طی عملیاتی توسط نیروی انتظامی شهرستان اهر در تهران دستگیر و به شهرستان بازگردانده شدند.

در هفته گذشته نیز برخی از شهروندان از نزاع تعدادی در خیابان مقداد خبر دادند، این گزارش نیز توسط نیروی انتظامی شهرستان اهر مورد وصول قرار گرفت و نهایتاً مخلان نظم عمومی و کسانی که نزاع و عربده‌کشی و قمه‌کشی کرده بودند با عملکرد قاطع سبزپوشان نیروی انتظامی شناسایی، دستگیر و روانه زندان شدند.

در این رابطه و جهت توضیحات از کم و کیف مطالبه مردم در خصوص برخورد با اراذل و اوباش گفت‌وگویی با سرهنگ قدرت آقاپور فرمانده انتظامی شهرستان اهر داشتیم.

۱۱ نفر از اراذل و اوباش متواری شده شناسایی و دستگیر شدند
سرهنگ قدرت آقاپور با اشاره به تشدید برخورد با اراذل و اوباش در شهرستان اهر اظهار داشت: با توجه به اعلام نگرانی شهروندان از نزاع و درگیری‌های سطح شهر رسیدگی به موضوع در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان اهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر افزود: تعدادی که نسبت به ایجاد رعب و وحشت کرده بودند و در نظم عمومی اخلال کرده بودند با هماهنگی مقامات محترم قضائی؛ متهمین متواری شده شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در هفته‌ی گذشته ۸ نفر (اراذل و اوباش) در میدان شهرداری و دانشسرا با نزاع دسته‌جمعی برای مردم رعب و وحشت ایجاد کرده بودند طی عملیات غافلگیرانه و تعقیب و مراقبت در داخل و خارج از حوزه استحفاظی، دستگیر و روانه زندان شدند.

آقاپور از تشکیل قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش در شهرستان اهر خبر داد، گفت: به صراحت اعلام می‌کنیم؛ کسانی که برای مردم رعب و وحشت ایجاد کرده و نظم عمومی جامعه را مختل کنند، دستگاه قضائی و نیروی انتظامی با قاطعیت برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر در پاسخ به سؤالی مبنی‌بر این‌که تکلیف افرادی که در خیابان مقداد اقدام به نزاع و قمه‌کشی کرده بودند چه شد گفت: آن ۳ نفری که اقدام به نزاع در خیابان مقداد کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی شهرستان اهر در برخورد با افراد شرور، اراذل و اوباش و مخلان نظم عمومی مماشات نمی‌کند، خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط «قرمز» نیروی انتظامی شهرستان اهر است و افرادی که آرامش مردم را سلب و اخلال در نظم عمومی کنند باید منتظر برخورد پلیس باشند.
مرجع : خبرگزاری مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اختلاس كرده بودند
Iran, Islamic Republic of
......