کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چیزی را فراموش نکرده‌اید آقای مرعشی؟!

مشرق , 6 آبان 1399 ساعت 14:30

آقای مرعشی در وهله اول باید بدانند که هیچیک از این اظهارات، ناقض و رافع وظیفه ایشان برای "توبه از فتنه 88" نیست و آقای مرعشی و دوستانشان حتی اگر مشغول به کتابت بیانات مقام معظم رهبری با خط نستعلیق هم بشوند ولی مادام که از فتنه 88 توبه رسمی نکرده باشند، به این معنیست که همچنان در موضع فتنه و دشمنی با مواضع رهبر انقلاب قرار دارند.


به گزارش جهان نیوز، حسین مرعشی، فعال اصلاح طلب و از دستگیرشدگان فتنه 88 طی یادداشتی در شماره دوشنبه گذشته روزنامه همشهری(ارگان شهرداری تهران) به تبیین بیانات اخیر مقام معظم رهبری پیرامون نقد پرداخت و نوشت:

سخنان هشدارگونه و صریح مقام معظم رهبری عیان کرد که ایشان کاملا متوجه حساسیت‌های زمان و شرایط سخت دولت در این برهه زمانی هستند و همگان را به این مهم توجه دادند که مرز بین نقد و تخریب دولت، بسیار باریک است. محصول نقد سازندگی است و محصول تخریب، ویرانی و پیچیده‌تر شدن شرایط خواهد بود. از همین رو هم بود که ایشان تخریب را حرام اعلام و تأکید کردند برای بهبود شرایط و پیش‌روی امور نیازمند نقد دلسوزان هستیم.

او همچنین می افزاید: سخنان اخیر رهبری انقلاب برای دولت حتما راهگشا و کارگشا خواهد بود؛ چراکه تخریبگران دولت را به سکوت و دعوت به اعتدال فراخواندند و دولت را به‌کار قاطع و اهتمام به حل مشکلات مردم.

مرعشی در ادامه گفته است: البته تأکیدات ایشان به مفهوم چشم بستن بر نقاط ضعف دولت نبود و الزام دولت به حل مشکلات مردم تأکیدی بود که ایشان آن را به‌صورت مشخص ابراز کردند.

*آقای مرعشی در وهله اول باید بدانند که هیچیک از این اظهارات، ناقض و رافع وظیفه ایشان برای "توبه از فتنه 88" نیست و آقای مرعشی و دوستانشان حتی اگر مشغول به کتابت بیانات مقام معظم رهبری با خط نستعلیق هم بشوند ولی مادام که از فتنه 88 توبه رسمی نکرده باشند، به این معنیست که همچنان در موضع فتنه و دشمنی با مواضع رهبر انقلاب قرار دارند.

ما همچنین در بحث بیانات مقام معظم رهبری پیرامون انتقاد نیز اگرچه همگی مکلف به رعایت این مواضع هستیم ولی آقای مرعشی را ارجاع می دهیم به رفتاری که اصلاح طلبان با رئیس جمهور سابق و مثلا با شخص آقای قالیباف داشته و دارند.

مثلا اگر آقای مرعشی فراموش کرده اما تاریخ همچنان به یاد دارد که اصلاح طلبان در ایام دولت سابق چگونه در مقابل "حرامزاده خطاب کردن رئیس جمهور" سکوت اختیار کردند...


کد مطلب: 743458

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/743458/چیزی-فراموش-نکرده-اید-آقای-مرعشی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com