جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴

واکنش آیت‌الله نوری همدانی به اهانت فرانسوی‌ها

سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب: 743454
آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در پی اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر(ص) و دین اسلام پیامی صادر کرد.
واکنش آیت‌الله نوری همدانی  به اهانت فرانسوی‌ها
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در پی اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر(ص) و دین اسلام پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ؛کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل ( و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند، کامل و محفوظ خواهد داشت.(صف/۸)

اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و قرآن کریم موجب تأسف و تأثر عمیق هر انسان آزاده و موحدی است.

این روزها شاهد بدترین نوع کینه‌توزی دشمنان نسبت به جامعه اسلامی و پیامبراکرم و قرآن کریم هستیم.

قطعی و روشن است که قرآن کریم کتاب سعادت بشریت است و هر انسانی که آن را بخواند مسیر عزت، رستگاری و ظلم‌ستیزی را می‌یابد و سیره نبوی، کرامت انسانی و حقیقت را می‌آموزد.

از این رو عده‌ای انسان‌های بی‌خرد و کج‌اندیش بر این باورند که می‌توانند با اهانت به این مقدسات مسیر حق و بیداری انسان‌ها را به نفع خود تغییر دهند. اما غافل از آن هستند دیگر این نقشه‌های ترسیم شده دراندیشکده‌های صهیونیستی جواب نخواهد داد و حقیقت آشکار خواهدشد.

قابل توجه آن است که این افراد پایبند به اخلاقیات و توصیه‌های پیامبران عزیز ادیان دیگر هم نیستند و فقط برای تمایلات شخصی خود می‌کوشند.

از دولت و رئیس جمهور فرانسه می‌خواهیم دست از این رفتار وقیحانه بردارند. مسلمانان در هرکجای جهان نیز با وحدت و همبستگی خود، این جنایت را محکوم کنند و این اهانت‌کنندگان را مورد تحریم قرار دهند.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اهانت از مجامع بین المللی خصوصاً کشورهای اسلامی می‌خواهم واکنش سریع نسبت به این موضوع داشته باشند.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکایی ها، اروپایی ها، سعودی ها، اماراتی ها، صهسونیست ها و تروریست ها برای ما یکی هستند.
Iran, Islamic Republic of
فرانسه مورد اعتماد ما نیست..
Iran, Islamic Republic of
بن سلمان به همراه رئیس جمهور فرانسه عامل اصلی توهین به ساحت مقدس پیامبر(ص) و دین اسلام بوده است.
بن سلمان بزرگترین سازش‌کننده با اسرائیل است.
Iran, Islamic Republic of
خوب بود مراجع بزرگوار در رابطه با اهانتهایی که به رییس جمهور خودمان میشود هم واکنش نشان میداند وبار آن را روی دوش رهبری نمیگذاشتند.