کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آمار روزانه دفن اموات در بهشت زهرا(س)

فارس , 6 آبان 1399 ساعت 14:02

مدیرعامل سازمان بهشت زهرای تهران با اشاره به آمار روزانه دفن اموات در آرامستان پایتخت، گفت: سازمان بهشت زهرا (س)آماده ارائه کمک‌های مادی و معنوی به سایر آرامستان‌های کشور است.


به گزارش جهان نیوز، سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در جلسه اتحادیه مدیران عامل آرامستان های سراسر کشور اظهارداشت:ما در بهشت زهرای تهران به مردم توصیه کردیم صرفا برای تدفین اموات به آرامستان مراجعه کنند و تا کنون مردم هم همکاری کردند.

وی با اشاره به شرایط فوق قرمز شیوع ویروس کرونا در اکثر کلان شهرها، گفت: توصیه ما در این شرایط به مردم این است که صرفا برای تدفین اموات به آرامستان ها بیایند و در قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا با مدیریت شهری همکاری کنند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به اینکه به طور متوسط بهشت زهرای تهران روزانه ۲۰۰ متوفی معمولی و تعداد قابل توجهی هم متوفی کرونایی به سازمان بهشت زهرا (س) وارد می شود، افزود: اگر در کنار هر متوفی فقط ۱۰ نفر به این سازمان مراجعه کنند عدد بالایی می شود. پس این موضوع همکاری و مشارکت شهروندان را طلب می کنید.

خال گفت: پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) ۲۵۰ روز است که در بحران هستند و تمامی اماکن سازمان بهشت زهرا(س) روزانه چندین مرتبه ضدعفونی می شوند و همچنین دفن اموات کرونایی نیز با رعایت کامل پروتکل ها و تکریم حداکثری خانواده ها انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) تصریح کرد: بهشت زهرا(س) به لحاظ معنوی و مادی در بحران کرونا آماده کمک و ارائه مشاوره لازم به سایر آرامستان ها است.


کد مطلب: 743451

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/743451/آمار-روزانه-دفن-اموات-بهشت-زهرا-س

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com