کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش ترامپ به گاف عجیب بایدن

خبرگزاری فارس , 5 آبان 1399 ساعت 20:27

رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر به اشتباه رقیب دموکراتش در ذکر کردن نام کوچک خود واکنش نشان داد.


به گزارش جهان نیوز، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر به گاف عجیب «جو بایدن»، رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور واکنش نشان داد.

ترامپ در واکنش به اشتباه بایدن در ذکر کردن نام کوچک خود نوشت: «جو بایدن دیروز من را جورج خطاب کرد. او نمی‌توانست نام مرا به یاد بیاورد.»

وی در ادامه نوشت: «[بایدن] برای پایان رساندن مصاحبه از مجری کمک گرفت. 'اتحادیه اخبار جعلی' به طور مضاعف در تلاش است این [موضوع] را بپوشاند.»

روز گذشته (یکشنبه) جو بایدن در نطقی تلویزیونی به منظور جذب سرمایه برای ستاد انتخاباتی خود به اشتباه نام کوچک دونالد ترامپ را «جورج» گفت.
 
ترامپ پیشتر نیز در واکنش به فراموشی بایدن در به یاد آوردن نام، «میت رامنی» سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی، او را به زوال عقل متهم کرده بود.

رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به گاف بایدن نوشته بود: «میت (رامنی) نمی‌تواند از این موضوع هیجان‌زده شود! جو (بایدن) دیروز هم (دوباره) گفت برای سنای آمریکا رقابت می‌کند و به طور کامل فراموش کرد کجاست (ایالت اشتباه!).»

وی همچنین نوشت: «جو هرگز آدم خوب و مهربانی نبوده، بنابراین برای ایالات متحده پذیرش غیرقابل قبول بودن "زوال عقل" بدیهی و در حال وخیم شدن او راحت‌تر است!»


کد مطلب: 743363

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/743363/واکنش-ترامپ-گاف-عجیب-بایدن

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com