جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

درخواست عربستان از حریری علیه حزب الله

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب: 743347
روند تشکیل کابینه در لبنان و بررسی احتمال موفقیت یا عدم موفقیت نخست وزیر مکلف در این مسیر مهمترین محوری بود که رسانه‌های لبنانی طی ۲۴ ساعت گذشته به آن پرداختند.
درخواست عربستان از حریری علیه حزب الله
به گزارش جهان نيوز، رسانه‌های لبنانی و سوری طی ۲۴ ساعت گذشته به مسائل مختلفی از جمله روند تشکیل کابینه در لبنان پرداختند.

در همین خصوص روزنامه الاخبار لبنان نوشت: امیدواری برای تشکیل سریع دولت؛ تنها مساله باقیمانده نحوه حضور وزیران مسیحی در کابینه است.
روزنامه النهار لبنان گزارش داد: گفتگو‌های محرمانه حریری و عون؛ روز‌های سرنوشت ساز برای تولد دولت.

روزنامه الجمهوریه نیز نوشت: دولت ظرف روز‌های آینده تشکیل می‌شود وگرنه وارد یک چاه عمیق می‌شویم؛ خواسته‌های احزاب در انتظار پاسخ حریری.

روزنامه نداء الوطن لبنان نیز این تیتر را برای خود انتخاب کرد: حریری با افعی‌ها می‌رقصد؛ آیا برای بار سوم گَزیده می‌شود؟

این روزنامه همچنین به خواسته ریاض از حریری اشاره کرد: نبود نماینده حزب الله در دولت و نبود معادله «ملت، ارتش و مقاومت» در بیانیه دولت.

تارنمای لبنان ۲۴ نیز نوشت: جریان ملی آزاد به رهبری باسیل موضع خود را تغییر می‌دهد و در دولت بعدی حضور خواهد داشت.

روزنامه الاخبار در خصوص آوارگان سوری نوشت: احتمال دارد کنفرانس بین المللی پناهجویان سوری (۱۱ و ۱۲ نوامبر) به تعویق بیفتد و از دمشق به آستانه منتقل شود.
روزنامه تشرین سوریه نیز در خصوص توئیت اخیر دونالد ترامپ نوشت: توئیت اخیر ترامپ درباره احتمال زنده بودن اسامه بن لادن نه یک لغزش زبان بلکه پرده برداشتن از یک واقعیت بود.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *