جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۲۷

جشن اصلاح‌طلب شدن یک فعال اصولگرا

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 743320
اظهارات نقوی حسینی پیرامون نظارت میدانی قالیباف نیز اظهارات کسی است که به نظر می رسد نه از مدیریت جهادی و نه از نیاز مردم به رویت از نزدیک یک مدیر ارشد پس از ۷ سال رفتارهای بعضا اشرافی یک دولت ناکارآمد چیزی نمی داند
جشن اصلاح‌طلب شدن یک فعال اصولگرا
به گزارش جهان نيوز، سیدحسین نقوی حسینی، نماینده سابق ورامین در مجلس دهم، به تازگی در اظهاراتی که سایت اعتماد آنلاین منتشر کرد در اشاره به نظارت میدانی رئیس مجلس یازدهم و اقدامات جهادی او گفته است: نظارت موضوع خوبی است ولی نظارت به لشکرکشی، دسته کشی و سفر استانی نیاز ندارد.

کمیسیون ها و فراکسیون ها باید در این زمینه، مقداری فعالیت داشته باشند.  با سفر استانی توقعات مردم  بالا می رود در این سفرهایی که قالیباف به چند استان داشته، مردم بیان می کنند که پس از سفر او، کدام مشکل حل شد؟ چه تصمیمی برای مشکلات گرفته شد؟ کدام یک از مشکلات به نتیجه رسید؟ وعده داد و رفت!

او درباره قالیباف تصریح می کند: اگر قالیباف رییس جمهور بود، می توانست یک بشکه نفت بفروشد!؟ می توانست یک دلار جا به جا کند؟  در تاریخ چهل ساله جمهوری اسلامی آیا سراغ داشتیم که رئیس بانک مرکزی کشور به عراق برود که یک کشور جنگ زده است، کشوری که ایران برایش مصالح مواد غذایی می فرستاد و بگوید از طلب هایمان مقداری برای ما دارو و غذا، بفرستید. آقایان اگر راهکار دارند ارائه کنند. در انتخابات ۱۴۰۰ مردم به رئیس جمهوری رای می دهند که برنامه دارد؛ با شعار نمی توان مملکت را اداره کرد. با حرف نمی شود مملکت را اداره کرد.
 
نقوی حسینی همچنین با بیان اینکه "در تماس و ارتباط هایی که با گروه ها و آحاد جامعه دارم،  از مجلس یازدهم ناامید هستند و معتقد هستند که مجلس کارایی ندارد و نمی تواند، کاری انجام بدهد"؛ پیرامون رد صلاحیت خود در انتخابات مجلس یازدهم نیز گفته است: شورای نگهبان من را ردصلاحیت کرد اما در بیانیه ای که صادر کردم، گفتم شورای نگهبان نظارت استصوابی دارد؛  ما مطیع قانون هستیم. شاید با مکانیزم تصمیم گیری شورای نگهبان موافق نباشم ولی تصمیم نهایی شورای نگهبان را نظارت استصوابی می دانم، چهل سال است که به آن اعتقاد داریم.

او که از چهره های منتقد برجام بوده است؛ در بخش دیگری از این اظهارات درباره برجام نیز می گوید: منتقد شدید برجام بودم اما حال شرایط برجام بسیار متفاوت‌تر از گذشته است. در آن زمان با انعقاد برجام مشکل داشتیم اما حال می‌گوییم، برجام نه تنها باید حفظ بشود بلکه باید آن را محکم نگه داشت. سنگری جز برجام وجود ندارد. ایران حتی باید پای جنازه برجام بایستد و نباید از خروج برجام صحبت کند چه برسد به خروج از ان پی تی.

مصاحبه نقوی حسینی در رسانه های اصلاح طلب با استقبال مواجه شده است.
*سرنوشت و تغییر مسیر آقای نقوی حسینی می تواند برای مردم، برای همه فعالان سیاسی و خاصه برای جوانان کشور یک درس باشد.

درسی که بر مبنای آن بدانند علت برخی از ناکارآمدی های بزرگ مثلا در مجلس دهم چه بود و "رجال ابن الوقت" چگونه وقت مردم و کشور را در مجلس دهم تلف می کردند و در نهایت از مخالفت یا موافقتشان هیچ سودی عاید مردم و نظام نمی شد.

اظهارات نقوی حسینی پیرامون نظارت میدانی قالیباف نیز اظهارات کسی است که به نظر می رسد نه از مدیریت جهادی و نه از نیاز مردم به رویت از نزدیک یک مدیر ارشد پس از ۷ سال رفتارهای بعضا اشرافی یک دولت ناکارآمد چیزی نمی داند...
چه اینکه نقوی حسینی گویا به این نکته هم آگاه نیست که یکی از ثمرات این سفرهای استانی توسط قالیبافی که کارنامه درخشانی در اجرائیات کشور دارد؛ گوشزد کردن این نکته به مردم و خواص کشور است که مشکلات کشور راه حل دارد؛ اگر دولت بخواهد یا اگر گفتمان کارآمدی در کشور حاکم شود.

ساواکی شدن آقای حسینی در صبح روز ۲۲ بهمن پیرامون برجام نیز در حالی است که اکنون حتی خودِ جماعت برجامیان و کسانی که برجام را فتح الفتوح می دانستند نیز حاضر به دفاع از آن نیستند، در تاریکخانه ها پنهان شده اند و از این می گویند که مذاکره با آمریکا دیوانگی است!
مرجع : مشرق
برچسب ها: نقوی حسینی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منتظر
Iran, Islamic Republic of
امتحانات سختی در حال وقوع است خدا عاقبتمان را بخیر کند
نمی شود اگر کسی مطابق میل ما حرف زد او را به عرش اعلا ببریم ولی اگر حرف دیگری زد اورا به اسفل السافلین ، .
.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا کاری که الآن همین آقای نقوی در حال انجام آن است!!!
Iran, Islamic Republic of
اصولگرايان استاد واگرايي و تاراندن نيروهاشون.
Iran, Islamic Republic of
خوب بود آقای نقوی حسینی بیان می‌کرد که ناکامی مجلس و شخص قالیباف به این جهت است که کسی که در قوه مجریه است و باید کارهای اجرایی را انجام دهد هیچ انگیزه‌ ای برای کار ندارد !!!
Iran, Islamic Republic of
مجلسي خوبه که ما توش باشيم. آدمي هم خوبه که مثل ما حرف بزنه! هرکي جور ديگه حرف زد منحرف شده!
Iran, Islamic Republic of
برخی از مسئولین به خدا ایمان قلبی ندارن ؛ تقوا ندارن به همین دلیل مشکلات کشور رفع نمیشه.
خیام
Iran, Islamic Republic of
هر که با ماست به به و چه چه
اما هر که بر ماست اه اه .
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
nhg
Iran, Islamic Republic of
یه جوری حرف میزنید که انگار اصولگرایان اصل دین هستند واین بابا مرتد شده !!!! خواهشا یه ذره فقط یه ذره به خودمون بیایم . چرا تحمل همدیگر رو نداریم
Iran, Islamic Republic of
هدف آمریکا و اروپا از مذاکره تسلیم شدن ایران بوده است و نه توافق هسته ای و برجام
Iran, Islamic Republic of
...
سعید
Iran, Islamic Republic of
مصداق بارز مستکبر خود شمایید تا کسی کوچک ترین انتقادی کنی خرابش مکنید !!!!
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی افراد است .
ارشک ایرانی
Romania
الان اگر در مجلس بودی راضی بودی..
Iran, Islamic Republic of
آقای نقوی حسینی با تخلفات رد صلاحیت شده حالا داره انتقام رد صلاحیتش را می گیره و از اصولگرای به چپ افساد طلب تخییر مسیر داده
Singapore
اقای نقوی که خودش بهتر میدونه برای چی رد صلاحیت شده نباید با عصبانیتش سابقه خوبش رو خراب کنه
رضا
Iran, Islamic Republic of
وقتى خودش داره ميگه به نظارت استصوابى اعتقاد داره شما ميگيد اصلاح طلب شده ؟! چرا ؟! چون يه كلمه از حفظ برجام گفته ؟!
مهدی
شاخام در اومد..
Iran, Islamic Republic of
ایران باید غربال شود.
Iran, Islamic Republic of
اگر ملاک جناح است
شما درست نتیجه گرفته اید
ولی اگر ملاک‌تغیر و تحول است
پس مهم اصلاح رویه خطاست
فرقی نمی کند
اصلاح طلب یا اصول گرا باشی
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام برای دیده شدن بعضی حاضرند حتی به اصولشان هم پشت کنند
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
همه شما دستون توهمه برای سرگرمی مردم
Iran, Islamic Republic of
امان از ...
مقاومت اسلامی پیروز
Iran, Islamic Republic of
برجام را نگهداریم اما مذاکره با ابلیس امریکایی ممنوع
اسی
United Kingdom
برای من هم سواله...؟!