کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جشن اصلاح‌طلب شدن یک فعال اصولگرا

مشرق , 5 آبان 1399 ساعت 13:00

اظهارات نقوی حسینی پیرامون نظارت میدانی قالیباف نیز اظهارات کسی است که به نظر می رسد نه از مدیریت جهادی و نه از نیاز مردم به رویت از نزدیک یک مدیر ارشد پس از ۷ سال رفتارهای بعضا اشرافی یک دولت ناکارآمد چیزی نمی داند


به گزارش جهان نیوز، سیدحسین نقوی حسینی، نماینده سابق ورامین در مجلس دهم، به تازگی در اظهاراتی که سایت اعتماد آنلاین منتشر کرد در اشاره به نظارت میدانی رئیس مجلس یازدهم و اقدامات جهادی او گفته است: نظارت موضوع خوبی است ولی نظارت به لشکرکشی، دسته کشی و سفر استانی نیاز ندارد.

کمیسیون ها و فراکسیون ها باید در این زمینه، مقداری فعالیت داشته باشند.  با سفر استانی توقعات مردم  بالا می رود در این سفرهایی که قالیباف به چند استان داشته، مردم بیان می کنند که پس از سفر او، کدام مشکل حل شد؟ چه تصمیمی برای مشکلات گرفته شد؟ کدام یک از مشکلات به نتیجه رسید؟ وعده داد و رفت!

او درباره قالیباف تصریح می کند: اگر قالیباف رییس جمهور بود، می توانست یک بشکه نفت بفروشد!؟ می توانست یک دلار جا به جا کند؟  در تاریخ چهل ساله جمهوری اسلامی آیا سراغ داشتیم که رئیس بانک مرکزی کشور به عراق برود که یک کشور جنگ زده است، کشوری که ایران برایش مصالح مواد غذایی می فرستاد و بگوید از طلب هایمان مقداری برای ما دارو و غذا، بفرستید. آقایان اگر راهکار دارند ارائه کنند. در انتخابات ۱۴۰۰ مردم به رئیس جمهوری رای می دهند که برنامه دارد؛ با شعار نمی توان مملکت را اداره کرد. با حرف نمی شود مملکت را اداره کرد.
 
نقوی حسینی همچنین با بیان اینکه "در تماس و ارتباط هایی که با گروه ها و آحاد جامعه دارم،  از مجلس یازدهم ناامید هستند و معتقد هستند که مجلس کارایی ندارد و نمی تواند، کاری انجام بدهد"؛ پیرامون رد صلاحیت خود در انتخابات مجلس یازدهم نیز گفته است: شورای نگهبان من را ردصلاحیت کرد اما در بیانیه ای که صادر کردم، گفتم شورای نگهبان نظارت استصوابی دارد؛  ما مطیع قانون هستیم. شاید با مکانیزم تصمیم گیری شورای نگهبان موافق نباشم ولی تصمیم نهایی شورای نگهبان را نظارت استصوابی می دانم، چهل سال است که به آن اعتقاد داریم.

او که از چهره های منتقد برجام بوده است؛ در بخش دیگری از این اظهارات درباره برجام نیز می گوید: منتقد شدید برجام بودم اما حال شرایط برجام بسیار متفاوت‌تر از گذشته است. در آن زمان با انعقاد برجام مشکل داشتیم اما حال می‌گوییم، برجام نه تنها باید حفظ بشود بلکه باید آن را محکم نگه داشت. سنگری جز برجام وجود ندارد. ایران حتی باید پای جنازه برجام بایستد و نباید از خروج برجام صحبت کند چه برسد به خروج از ان پی تی.

مصاحبه نقوی حسینی در رسانه های اصلاح طلب با استقبال مواجه شده است.
*سرنوشت و تغییر مسیر آقای نقوی حسینی می تواند برای مردم، برای همه فعالان سیاسی و خاصه برای جوانان کشور یک درس باشد.

درسی که بر مبنای آن بدانند علت برخی از ناکارآمدی های بزرگ مثلا در مجلس دهم چه بود و "رجال ابن الوقت" چگونه وقت مردم و کشور را در مجلس دهم تلف می کردند و در نهایت از مخالفت یا موافقتشان هیچ سودی عاید مردم و نظام نمی شد.

اظهارات نقوی حسینی پیرامون نظارت میدانی قالیباف نیز اظهارات کسی است که به نظر می رسد نه از مدیریت جهادی و نه از نیاز مردم به رویت از نزدیک یک مدیر ارشد پس از ۷ سال رفتارهای بعضا اشرافی یک دولت ناکارآمد چیزی نمی داند...
چه اینکه نقوی حسینی گویا به این نکته هم آگاه نیست که یکی از ثمرات این سفرهای استانی توسط قالیبافی که کارنامه درخشانی در اجرائیات کشور دارد؛ گوشزد کردن این نکته به مردم و خواص کشور است که مشکلات کشور راه حل دارد؛ اگر دولت بخواهد یا اگر گفتمان کارآمدی در کشور حاکم شود.

ساواکی شدن آقای حسینی در صبح روز ۲۲ بهمن پیرامون برجام نیز در حالی است که اکنون حتی خودِ جماعت برجامیان و کسانی که برجام را فتح الفتوح می دانستند نیز حاضر به دفاع از آن نیستند، در تاریکخانه ها پنهان شده اند و از این می گویند که مذاکره با آمریکا دیوانگی است!


کد مطلب: 743320

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/743320/جشن-اصلاح-طلب-شدن-یک-فعال-اصولگرا

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com