سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

جانشین شجاع در پرسپولیس مشخص شد

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 743316
احسان حسینی ۲۲ ساله در سه سال اخیر عضو تیم پرسپولیس بوده اما تنها پنج بازی را انجام داده است. با این حال نکته جالب این است که حسینی ۷ جام در تورنمنت های مختلف به دست آورده است.
جانشین شجاع در پرسپولیس مشخص شد
به گزارش جهان نيوز، تیم پرسپولیس پس از جدایی شجاع خلیل زاده با کمبود مدافع روی نیمکتش مواجه شده و باتوجه به اتمام سهمیه لیگ برتر، کار سختی برای پوشش این ضعف خواهد داشت.

آن ها اکنون به جز سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان که مدافعان اصلی محسوب می‌شوند، تنها یک مدافع وسط تخصصی دارند که در این سال ها اغلب نیمکت و سکونشین بوده یعنی احسان حسینی.

احسان حسینی ۲۲ ساله در سه سال اخیر عضو تیم پرسپولیس بوده اما تنها پنج بازی را انجام داده است. با این حال نکته جالب این است که حسینی ۷ جام در تورنمنت های مختلف به دست آورده و شاید حالا جدایی عناصر دفاعی سرخپوشان سبب شود تا شانس به او رو کرده و بتواند تعداد بازی بیشتری را انجام دهد و خود را به فوتبال ایران معرفی کند.
 
مرجع : تابناک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *