پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۴

فتاح قسم خورده‌ که در ۱۴۰۰ کاندیدا نمی‌شود

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب: 743297
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با ایلنا گفته است: آقای فتاح قسم جلاله خورده‌اند که نمی‌خواهند در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کنند، اما در عالم سیاست هیچ چیز غیرممکن نیست. ممکن است آدم یک روز احساس تکلیف کند و بیاید و یک روز نه؛‌ مجموع حرف‌های ایشان خیلی خردمندانه نبود. با محاسبه نبود یعنی باید سبک و سنگین می‌کرد. یک موقع خدایی نکرده آدم می‌رود در ادبیات رئیس دولت نهم و دهم و بگم و نگم راه می‌اندازد که فکر می‌کنم ظلم است. چرا که ممکن است از این رهگذر یک دوره رئیس‌جمهور شود اما اینکه همه جای کشور را تخریب کند که من می‌خواهم رئیس‌جمهور شوم واقعاً ظلم است و عدالت نیست. 

من اصلا نمی خواهم متهم شان کنم اما ممکن است آقای فتاح این قصد [شرکت در انتخابات] را داشته‌اند اما یک سری از حرف‌ها نظرشان را عوض کرده‌ باشد. آدم‌هایی که به مقامات بالا می‌رسند، گفتن یا نگفتنشان، لبخند و اخمشان هم  اثر دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هزار راي هم نداره .
سیدمحمدحسین
Iran, Islamic Republic of
این حرفهای جناب باهنر بی دلیل نیست..!
حقیقتی تلخ
Iran, Islamic Republic of
شما دوره گردی رو بذار کنار و به فکر پاسخگویی بابت این باش که در طول بیست و هشت سال حضور در بهارستان چه خدمتی به ملت کردی و چه کارنامه و وجهه ای از خود به جا گذاشتی!!!!
Ireland
"قصد" انتخابات نیست، تکلیف است، قسم هم شاید در این راستا بوده