چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۲

صفر تا صد اسباب کشی

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب: 743276
شاید فکر کردن به اسباب کشی بتواند رویای شیرین رفتن به خانه جدید را با تمام حس های های خوب و لذت بخش به کلی از بین ببرد و آن را به یک کابوس وحشتناک تبدیل کند.اینکه نکات و ترفندهای جالب و کاربردی را که کارگران ماهر و کاربلد را در این مقاله برای شما عزیزان آوردیم تا بتوانید با این ترفند های جالب از سختی اسباب کشی کم کنید.با ما همراه باشید تا با دانستن این ترفندها یک اسباب کشی بدون دغدغه را تجربه نمایید. همچنین تصمیم گرفتیم تا با راه اندازی یک شرکت حمل و نقل و باربری کارها را برای شما آسان نماییم. در ادامه با ما ماشید.

اصول اسباب کشی
بسته بندی صحیح و درست اثاثیه و اثاث کشی اصولی منزل یعنی:
جلوگیری از آسیب دیدن اثاثیه
حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل و ادرات و ... در کسری از زمان
کارگران اثاث کشی خوش مشرب و کاربلد
امانت دار بودن کارگران ،دقت در حمل و جابجایی اثاثیه ، داشتن بیمه نامه و بارنامه های دولتی
عدم کلافگی و سردرگمی هنگام چیدمان اسباب و اثاثیه در منزل جدید
اتوبار شرق تهران یکی از بهترین باربری های تهران است که در عرصه بسته بندی اثاثیه تخصص زیادی را دارد و با تجهیزات بسته بندی مدرن و کارگران اثاث کشی ماهر بهترین بسته بندی اثاثیه را برای شما انجام خواهد داد.
 

بسته بندی اثاث منزل
بیشترین نگرانی و استرس همه ما وقتی که قصد اسباب کشی و جابجایی داریم ، صدمه دیدن اثاثیه منزل در زمان جا به جایی است. اسباب و اثاثیه منزل ، به خصوص کالای سنگین و شکستنی در هنگام جا به جایی در معرض صدمه دیدن و خراش برداشتن قرار دارند. به همین دلیل است که بسته بندی وسایل برای اسباب کشی ، از بهترین راه ها برای جلوگیری از صدمه دیدن لوازم خانه می باشد.
 
 

ضرورت بسته بندی اثاثیه منزل در اثاث کشی
درست است که هزینه بسته بندی اثاثیه منزل زیاد است . و بگویید اگر با دقت اسباب و اثاثیه منزل را حمل کنیم میتوانیم  جلوی صدمه دیدن آنها را گرفت. این نکته را در نظر داشته باشید که شما هر چه قدر هم در حمل اسبابتان دقت به خرج بدهید، ممکن است در مسیر حمل راننده ترمز کند و در اثر برخورد لوازم به یکدیگر، اسباب و اثاثیه شما آسیب ببیند.قبل از اسباب کشی ما نیاز به بسته بندی وسایل و اثاثیه منزل داریم. برای اینکه بتوانیم اصول اسباب کشی حرفه ای را بدانیم لازم است که نکاتی را  رعایت کنیم.

در مرحله اول باید وسایل مورد نیاز اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه را تهیه کنیم . در هر بار برای  اثاث کشی و بسته بندی وسایل منزل باید کارتن های چندین لایه و محکم برای وسایل شکستنی و کارتن های رگال دار برای لباس ها ، سلفون برای پوشش دهی، بابل رول، چسب و روزنامه برای پوشش دادن وسایل شکستنی و ظروف آشپزخانه و … داریم .کارتن وسایل برقی مانند تلوزیون، سیستم صوتی، مایکروفر و سایر وسایل برقی منزل را اگر کارتن آن ها را داشتیم با کارتن خود وسایل بسته بندی می کنیم اگر هم نبود داخل کارتن هایی که هم سایز و محکم باشند بسته بندی کنید تا از محکم بودن آن ها مطمئن شوید.

نکات بسته بندی اثاثیه منزل
  • بسته بندی وسایل باید بصورت انجام بگیرد.که وسایل و کالاهایی مشابه در کنار هم در یک کارتن قرار بگیرند تا در حین چیدمان راحتر باشد.
    روی کارتن هایی که وسایل شکستنی گذاشته اید،حتما شکستنی بودن آن را بصورت بزرگ بنویسید و یا به افراد و پرسنل باربری بگویید که کارتن ها شکستنی می باشد تا با ضریب امنیتی بیشتری جابجا نمایند .
    اسباب و اثاثیه در داخل کارتن ها باید با اصول چیده شوند. و اینکه کارتن ها تعداد زیادی وسایل نگذارید و از سنگین تر کردن کارتن و اضافه گذاشتن داخل آن ها خودداری نمایید ،ظروف و وسایل سنگین تر را درکف کارتن قرار دهید و وسایل سبکتر را به ترتیب در بالای آن قرار دهید.
 باربری و اتوبار تهران
شرکت باربری و اتوبار تهران با بیش از 10 سال سابقه در اثاث کشی و حمل اسباب و اثاثیه منزل در تهران فعال است.

اتوبار شمال تهران
اگر در شمال تهران هستید کافیست با باربری و اتوبار شمال تهران تماس حاصل نمایید. مزیت تماس با باربری شمال تهران این است که برای ساکنین شمال تهران تخفیفات ویژه باربری در نظر گرفته شده است.
 
نقش باربری و حمل و نقل
نقش بنیادین باربری و حمل و نقل جاده ای بر رشد، پیشرفت و شکوفایی اقتصاد یک کشور حقیقتی غیر قابل انکار است. اگر کمی عمیق تر به این مقوله نگاه کنیم متوجه یک واقعیت مهم می شویم. حمل و نقل جاده ای تاثیر گسترده ای از موضوعاتی چون تولید، توزیع، خدمات و استفاده و مصرف کالا را در یک کشور درگیر می سازد. همچنین حمل بار جاده ای نقشی غیر قابل انکار در مجموعۀ فعالیت های اقتصادی آن کشور دارد. اینکه در زملن و هزینه افراد آن کشور تاثیر بسزایی دارد.

باربری و اتوبار غرب تهران
باربری در غرب تهران با سریعترین دسترسی و انجام سریع و تضمینی اثاث کشی منزل را با اتوبار غرب تهران انجام دهید. این شرکت باربری با کارگران حمل اثاثیه ماهر و توانا یک اثاث کشی بی دغدغه را برای شما انجام خواهد داد.
 
حمل و نقل درون شهری
اصلی ترین خدمات باربری تهران  حمل بار و جابجایی اثاثیه منزل درون شهری می باشد ، اگرچه درخواستهایی که جهت ارسال و حمل محصولات ، کالاها و انواع بار و جابجایی اسباب و اثاثیه به سایر شهرها و حتی خارج از ایران نیز به ما داده می شود را با کمال میل بدون کوچکترین خسارتی انجام میرسانیم. باربری از تهران به شهرستان با خاورهای ایسوزو و مجهز و رانندگان باربری ماهر در باربری و اتوبار تهران انجام میشود.
 

اسباب کشی ارزان
انتخاب یک باربری با قیمت مناسب و ارزان و با خدمات با کیفیت بخه نفع مشتریان می باشد . اما همیشه یک باربری ارزان به منزله یا باربری بی کیفیت نیست . پس در انتخاب باربری همه ملاک ها را باید سنجید. تخفیفات مخصوص ساکنین مناطق مشخص، تخفیفات مخصوص حمل جهیزیه عروس و داماد و ... در باربری و اتوبار تهران انجام میشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمودی
United Kingdom
سلام محتوای خوبی در زمینه باربری و اسباب کشی بود من قبلا با باربری سپند بار کار اثاث کشی منزل رو انجام دادم خدمات این شرکت هم عالی بود
بهنام
United Kingdom
سلام محتوای خوبی در زمینه باربری و اسباب کشی بود .