پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

صورت آبی‌ها با سیلی سرخ است!

دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 743268
تیم استقلال گرچه این روزها دیدارهای تدارکاتی اش را با برد پشت سر می گذارد ولی از درون به هیچ وجه اوضاع مطلوبی را تجربه نکرده و همچنان درگیر مشکلات ماه های گذشته است!
صورت آبی‌ها با سیلی سرخ است!
به گزارش جهان نيوز، باشگاه استقلال که از ابتدای فصل نوزدهم لیگ برتر(تابستان ۱۳۹۸) با انبوهی از مشکلات و معضلات مدیریتی، مربیگری، مصدومیت ها، بدهی های ارزی و در نهایت کرونا درگیر بود در نهایت با بمبی که احمد سعادتمند زیر پای فرهاد مجیدی و تیمش منفجر کرد مانع از دستیابی اش به آخرین جام باقیمانده (جام حذفی) شده و دست خالی به استقبال لیگ قهرمانان آسیا رفت و آنجا هم ناکام مجبور به ترک رقابتها شد.

آنهایی که تصور می کردند با خروج احمد سعادتمند، استقلال رنگ سعادت را می بیند! این روزها شاهد آخرین راکت های خوشه ای همان مدیر پرمدعا هستند که همچنان به سمت باشگاه پرتاب می شوند. سعادتمند که در تازه ترین افشاگری هایش علیه اسماعیل خلیل زاده حمله ای علنی را استارت زده باعث شد تا در اوج گرفتاری های مدیریتی، بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی و بدهی های ارزی هنگفت جدال این دو مدیر! در فضای اینستاگرام هم دست از سر هم برندارند!

محمود فکری این روزها استقلال را در شرایطی تمرین می دهد که تقریبا قید تمرین با دیاباته، میلیچ و علی کریمی را زده است و حتی نمی داند می تواند در هفته های ابتدایی از بازیکنان کرونایی اش استفاده کند یا نه! فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر و مهدی مهدی پور جزو نفراتی بودند که در این چند روز گذشته نمی توانستند به خاطر قرنطینه خانگی کنار تیم باشند و حتی در دیدارهای تدارکاتی که برای محک خوردن ترکیب و تاکتیک تیمی بود نیز غایب بودند! به این مسایل اضافه کنید نیامدن دیاباته و میلیچ را که هر یک به دلایلی غیرعادی هنوز تمایلی به بازگشت نشان نداده اند.

دیاباته گفته نمونه آزمایشگاهی اش برای تست کرونا گم شده که در کشوری مانند فرانسه اتفاقی نادر به نظر می رسد و از طرفی میلیچ هم به بهانه بیماری پدرش و البته تمام شدن صفحات گذرنامه خود از باشگاه خواسته چند روز دیگر به مرخصی اش اضافه کنند تا مشکلاتش را پشت سر گذاشته و سپس به ایران برگردد. البته این در شرایطی است که خبر پرداخت قسط نهایی فصل قبل این دو بازیکن فردا، پس فردا از سوی وکلای شان تکذیب نشود! کما اینکه پیش از این بارها شاهد چنین تکذیبیه هایی بوده ایم!

از این ها گذشته پول شفر هم هنوز بطور کامل پرداخت نشده تا مثلا بازیکنی مانند محمدحسین مرادمند که در دیدارهای تدارکاتی جانشین اصلی روزبه چشمی است بتواند با ثبت قراردادش با استقلال از بازی اول روبروی مس رفسنجان برای استقلال به میدان برود! محمدرشید مظاهری، مهدی پور، بابک مرادی و سایرین هم به همین شکل دچار مشکل هستند و البته از همه مهمتر اینکه هنوز تکلیف علی کریمی مشخص نشده است. بازیکنی که خط میانی استقلال به شدت به حضورش متکی است و قطعا بود و نبودش روی کار تیمی و ترکیبی استقلال تأثیر مستقیم خواهد داشت!

شاید برای همین چیزها بوده که محمود فکری به سرپرست موقت باشگاه انتقاد کرده که این چه وضعیتی است که برای او ایجاد کرده اند. فکری با این قول به استقلال آمده بود که همه نفرات تیم از روز اول تمرین در اختیارش باشند ولی هنوز این اتفاق برایش رخ نداده است. از طرفی هنوز تکلیف پنجره بسته استقلال و بازیکنان جدید تیم هم روشن نشده است!

باز هم باید گفت این نیز گلی بوده که مسعود سلطانی فر توسط مدیران قبلی و فعلی استقلال بر سر این باشگاه زده است. کاری که فتحی با وینفرد شفر کرد و اخراج بی رحمانه این پیرمرد از استقلال باعث شد تا یک سال بعد از آن اتفاقات (فروردین ماه سال ۱۳۹۸) شفر اقدام به شکایت کرده و پنجره باشگاه را ببندد. جالب اینجاست وزیر در چنین شرایطی ادعا می کند استقلال ظرف این ۴ سال گذشته بهترین نتایج تاریخ خود در لیگ برتر را کسب کرده است! شاید سلطانی فر استقلال را با تیمی دیگر اشتباه گرفته است.
مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *