پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱

هشدار حریرچی نسبت به فرسودگی کادر درمان

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب: 743191
معاون کل وزارت بهداشت، با اشاره به روند رو افزایش موارد ابتلا و مرگ و میرهای کرونایی در کشور، نسبت به فرسودگی کادر درمان و خروج روزانه تعدادی از نیروها از مسیر خدمت به بیماران هشدار داد.
هشدار حریرچی نسبت به فرسودگی کادر درمان
به گزارش جهان نيوز، ایرج حریرچی، با عنوان این مطلب که نیروهای بهداشت و درمان کشور نزدیک به ۹ ماه است شبانه روز مشغول خدمت به مردم و بیماران هستند، گفت: کادر ما خسته و فرسوده شده اند.

وی با اشاره به شرایط کرونا در تهران و حجم بیماران بستری، افزود: روزانه حدود ۷۰ تا ۱۳۰ نفر از کادر درمان بیمارستان‌های بزرگ تهران به مرخصی استعلاجی کرونا می‌روند و همین مسئله باعث می‌شود سایر نیروها متحمل کار بیشتری شوند و در نتیجه توان آنها نیز تحلیل برود.

معاون کل وزارت بهداشت، با اشاره به آمار رو به افزایش بیماران بستری در هفته‌های اخیر، نسبت به فرسودگی تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها هشدار داد و گفت: دستگاه‌های اکسیژن ساز و سی تی اسکن به رغم افزایش ظرفیت، دچار فرسودگی شده‌اند.

وی تاکید کرد: راه مقابله با کرونا در تغییر رفتار تک تک ما است. اگر قرار باشد به همین صورت ادامه دهیم و رفتار بهداشتی و اجتماعی خود را در مقابله با کرونا اصلاح نکنیم، قطعاً با شرایط سخت‌تری مواجه خواهیم شد.

حریرچی ادامه داد: فقط با تغییر رفتار و نگرش اجتماعی می‌توانیم با این بیماری مقابله کنیم.
وی افزود: بیمار کرونایی که در جامعه ظاهر می‌شود و خانواده خودش و دیگران را در معرض خطر قرار می‌دهد، رفتار غیر اخلاقی و غیر انسانی دارند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چند شعار از خود در كنيد مشكل حله!!!!