سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

بررسی و پیگیری مسائل دانشجویان ایرانی در دیدار سفیر ایران با رئیس دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس

جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب: 743132
بررسی و پیگیری مسائل دانشجویان ایرانی در دیدار سفیر ایران با رئیس دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس
به گزارش جهان نيوز، سعید یاری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس، روز پنجشنبه ۱ آبان ۹۹  با آقای سرگئی روبنیکویچ، رئیس دانشگاه دولتی پزشکی بلاروس دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار در خصوص موضوعات مورد علاقه فی‌مابین به ویژه مسائل مبتلابه جامعه دانشجویان ایرانی و همچنین راه های توسعه همکاری بین سفارت و دانشگاه دولتی علوم پزشکی بلاروس بحث و تبادل نظر گردید.

 در ادامه این دیدار،  یاری از بخش‌های مختلف دانشگاه، بویژه واحدهای آموزشی بازدید کرد و از نزدیک با ظرفیت های علمی و متد های آموزشی این دانشگاه آشنا شد.

‌در ادامه، سفیر جمهوری اسلامی ایران به همراه رئیس و معاونین دانشگاه در جلسه پرسش و پاسخی که با حضور قریب به  ۳۰۰ نفر از دانشجویان ایرانی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شده بود، شرکت کرد. دانشجویان به بیان مشکلات، دیدگاه ها و طرح سوالات خود پرداختند.

 یاری در پاسخ به سوالات مطرح شده، با اشاره به مذاکرات انجام گرفته با رییس دانشگاه اظهار امیدواری کرد که با همکاری مدیران دانشگاه، مشکلات موجود مرتفع شود.
 




نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *