شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۵

ماجرای ضرب‌وشتم زن جوان در آبادان چه بود؟

پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۳
کد مطلب: 743080
پس از انتشار فیلم کتک زدن و نگه داشتن زن جوان از سوی اهالی یک خانه در منطقه بریم آبادان، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان اعلام کرد: تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است.
ماجرای ضرب‌وشتم زن جوان در آبادان چه بود؟
به گزارش جهان نيوز، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان پس از انتشار فیلم کتک خوردن یک زن توسط چند نفر در فضای مجازی اعلام کرد: تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است.

سروان امیرسام کمایی گفته است: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحب خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری داده شده است.

کمایی گفت: در این زمینه شایعاتی مطرح شده که زن جوان با در دست داشتن اسید و شوکر به خانه‌ای در منطقه بریم حمله کرده که پس از حضور در خانه، چند زن جوان او را به شدت کتک می‌زنند و او را روی زمین خوابانده و نیروی حراستی منطقه با حضور در محل اقدام به دستگیری او می‌کند.

وی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی به صورت ویژه برای مشخص شدن واقعیت این اتفاق ادامه دارد. لازم به ذکر است که مامور حراست فیزیکی پالایشگاه آبادان  با دستور مقام قضایی دستگیر شد.

ساعتی پیش ویدویی از صورت خون آلود دختری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نقش بر زمین شده است و چند نفر او را دوره کرده اند.

این ویدئو را اولین‌بار یک روزنامه‌نگار در توییتر منتشر کرد و سپس کاربران، آن را بازنشر کرده و به شدت مورد انتقاد قرار دادند.

 دستور دادستان کل کشور ‌‌برای پیگیری ‌فوری ضرب‌وشتم زن جوان در آبادان

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در تماس تلفنی با ‌دادستان مرکز استان خوزستان‌، دستور پیگیری‌ فوری ‌ضرب‌وشتم زن جوان در ‌شهر آبادان را صادر کرد.

براساس این گزارش، دادستان کل کشور پس از مشاهد فیلم منتشر شده در فضای مجازی از ضرب و شتم یک زن جوان در آبادان، در تماسی تلفنی ‌با ‌دادستان مرکز استان خوزستان‌، دستور پیگیری‌ فوری ‌‌را صادر کرد و گفت: نتیجه سریعا جهت پیگیری بعد به دادستانی اعلام شود.

دادستان کل کشور همچنین ‌دستورات لازم مبنی بر رسیدگی توام با سرعت و قاطعیت لازم و در چارچوب قانون در پیگیری این پرونده را صادر کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آبادان نیز بلافاصله پس از انتشار این کلیپ اعلام کرد:‌ اختلاف شخصی با صاحبخانه علت درگیری در "بریم" آبادان بوده است؛ همچنین مأمور خاطی حراست فیزیکی پالایشگاه دستگیر شد.

‌امیرسام کمایی‌ افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحبخانه اختلاف شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و مأموران حراست منطقه دستگیر و تحویل مأموران کلانتری شده است.

فرماندار آبادان: همه کسانی که در فیلم حاضرند بازداشت شدند

زین‌العابدین موسوی، فرماندار ویژه آبادان در خصوص انتشار کلیپی از کتک خوردن یک زن در آبادان اظهار داشت:همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.

وی با بیان اینکه این اتفاق دیروز در آبادان افتاده و دیشب چهارشنبه ۳۰ مهر ماه این افراد بازداشت شده‌اند گفت: این دعوا به دلیل درگیری‌های شخصی با خانواده مرد اتفاق افتاده است و موضوع کتک خوردن این زن به آن صورتی که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است نیست.

موسوی تاکید کرد: در این باره پرونده قضایی تشکیل شده و دادستان آبادان به زودی در این باره صحبت خواهد کرد.

پیش از این معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان اعلام کرده بود تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده است.

سروان امیرسام کمایی گفته بود در تحقیقات میدانی مشخص شد که زن جوان با صاحب خانه اختلاف قدیمی و شخصی داشته و برای تسویه حساب وارد خانه شده که توسط اهالی داخل خانه و ماموران حراست منطقه دستگیر و تحویل ماموران کلانتری داده شده است.
مرجع : خبرگزاری فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
Iran, Islamic Republic of
چهل خط خبر نوشتین، ولی دو خط خبر رو بیست بار تکرار کردین.
رامین
United Arab Emirates
اقا رییسی تروخدا نزار نگهبان مفت در بره اعدام کنید حقشه اخه ادم اینقدر این ادمها فاسدن
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
قضاوت با دادگاه ولی عمل زشت و شنیع مامور حراست در اون حالت غیر باور است احتیاج بود با پوتین؟؟ بعد هم خود دختر که مصاحبه کرد....
Iran, Islamic Republic of
چرا همش میگید اختلاف شخصی چرا نمیگید چه برسرش آوردن...