پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

تست کرونای رونالدو بازهم مثبت شد!

پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب: 743075
پاسخ تست جدید رونالدو هم مثبت شد تا او بازی مقابل بارسلونا را از دست دهد.
تست کرونای رونالدو بازهم مثبت شد!
به گزارش جهان نيوز،  چهارشنبه هفته آینده تیم یوونتوس در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا خواهد رفت و بسیاری از علاقمندان انتظار داشتند کریستیانو رونالدو بتواند با پشت سر گذاشتن کرونا خود را به بازی برساند اما طبق خبر مارکا تست کرونای این بازیکن باز هم مثبت اعلام شده و از آن‌ جایی که طبق پروتکل یوفا یک بازیکن باید تست کرونایش یک هفته پیش از مسابقه باید منفی باشد، او بازی مقابل بارسلونا را از دست داده است.

روز ۱۳ اکتبر و در حالی  که بازي‌های ملی در حال برگزاری بود اعلام شد کریستیانو به کرونا مبتلا شده. او از همان زمان قرنطینه شد تا در صورت پشت سر گذاشتن بیماری، به تمرینات یوونتوس پیش از دیدار مقابل بارسا برسد اما به دلیل مثبت اعلام شدن دوباره تستش حالا پیرلو نمی‌تواند از این بازیکن استفاده کند.

رونالدو و مسی هیچ‌گاه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا رو در روی هم قرار نگرفتند و می توانستند امسال برای اولین بار در این مرحله مقابل هم بازی کنند اما با توجه به ابتلای رونالدو به کرونا، احتمالا رونالدو در دیدار برگشت مقابل مسی بازی خواهد کرد.

گفتنی است یوونتوس روز یکشنبه در چهارچوب مسابقات سری آ مقابل جنوا قرار می‌گیرد که کریستیانو رونالدو در این بازی هم قطعا حضور نخواهد داشت.
مرجع : خبرگزاری تسنيم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *