پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

صدیقی: جایگاه شهید دفاع از نوامیس ویژه است

پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 743049
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهید «محمد محمدی» شبیه امام حسین (ع)، تشنه به شهادت رسید. گفت: شهیدی که در دفاع از ناموس مردم به شهادت می‌رسد، جایگاه ویژه‌ای دارد.
صدیقی: جایگاه شهید دفاع از نوامیس ویژه است
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «کاظم صدیقی» امام جمعه موقت تهران با اشاره به جایگاه شهدای مدافع حرم، گفت: «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»، شهادت همیشه افتخار است، «شهادت» تزریق خون بر پیکر جامعه است، «شهادت» مقابله با پلیدی‌ها و پلشتی‌ها و مایه سرافرازی و علامت حیات ملت است.
 
«شهادت» تزریق خون بر پیکر جامعه است
وی افزود: شهیدی که در دفاع از ناموس مردم به شهادت می‌رسد، جایگاه ویژه‌ای دارد و کسی که نسبت به نوامیس مردم کنار این همه شهید حساسیت دارد، تعرض اراذل اوباش را بر نمی‌تابد، معمول می‌شود یک غیرت الهی، روح لطیف دارد و رذالت و پلیدی را بر نمی‌تابد، وقتی خونش ریخته می‌شود همه جوانان دیگر را به جبهه آگاهی، هوشیاری می‌آورد که بدانند اگر سکوت کنند این‌ها چه خواهند کرد.

امام جمعه موقت تهران افزود: این‌طور که می‌گویند؛ «شهید محمدی» در محل از نظر اخلاقی و مذهبی شاخص بوده است و جزء خدمت گزاران سیدالشهدا (ع) بوده است، دلی لطیف و رقیق داشته است و حقش بود که مدال شهادت نصیبش شود، حالش بهترین حالت که دفاع از بانوی مومنه بوده و در جلو خانه‌اش به شهادت رسیده است و شبیه امام حسین (ع) تشنه به شهادت رسید.
 
صدیقی تأکید کرد: دل انسان می‌سوزد و حفیش می‌آید که چرا جامعه را به اینجا کشانده‌اند و از خدا بی خبر‌ها با این شبکه‌های مجازی و سوء مدیریت، جرئت و بی حیایی پیدا شود که جلوی زن و بچه‌اش این عزیز را به شهادت برسانند.

بنای توطئه‌های دشمن بر اشاعه فساد است
امام جمعه موقت تهران افزود: از خدا می‌خواهیم به خانوادهاین عزیز صبر بدهد و ملت ما را بیدار کند، بنای توطئه‌های دشمن بر اشاعه فساد است، خداوند این توطئه‌ها را با شهدای عزیز ما خنثی کند و هم که مسئولین را بیدار کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *