پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۱

مشاغل دور از انتظار سلبریتی‌های جهان قبل از شهرت +تصاویر

پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 743025
هیچ فردی با وجهه اجتماعی خاص به دنیا نمی‌آید و انسان‌ها در طول عمر خود شغل‌های مختلفی را تجربه می‌کنند.
مشاغل دور از انتظار سلبریتی‌های جهان قبل از شهرت +تصاویر
به گزارش جهان نيوز، انسان‌ها همواره در حال تجربه کردن هستند. آنها در دوران کودکی آرزو می‌کنند که شغل‌های متفاوتی داشته باشند و در بزرگسالی ممکن است شغل‌های مختلفی را تجربه کنند. هنرپیشگان، سیاستمداران و افراد مشهور نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

در این گزارش شغل برخی مشاهیر پیش از رسیدن به شهرت جهانی را ذکر می کنیم:

مگان، دوشس ساسکس (عروس خاندان سلطنتی انگلیس)
مگان پیش از آنکه به واسطه ازدواج با شاهزاده هری یکی از اعضای خانواده سلطنتی انگلستان شود، با اتکا به مهارت خوشنویسی خود امرار معاش می‌کرد. او در آن دوران دعوتنامه‌های عروسی را می‌نوشت.
 

جاستین ترودو
براساس گزارش واشنگتن پست، نخست وزیر کانادا قبل از ورود به عرصه سیاست معلم دبیرستان، مربی اسنوبرد و مربی بانجی جامپینگ بود.
 

جورج کلونی
ستاره فیلم "یازده اوشن" قبل از ورود به عرصه بازیگری و موفقیت در این عرصه، فروشنده بیمه بود.
 

هیو جکمن
هیو جکمن قبل از موفقیت در عرصه بازیگری و شهرت به خاطر بازی در فیلم "مردان ایکس"، معلم تربیت بدنی بود. او در جشنواره فیلم زوریخ در سال ۲۰۱۳ با یکی از دانش آموزان سابق خود روبرو شد و از او پرسید آموزش هایش برای او چه سودی داشته است.
 

باراک اوباما
رئیس جمهور سابق آمریکا تابستان سال ۱۹۷۸ در یک بستنی فروشی کار می کرد. او در سال۲۰۱۶ در یک پست مجازی نوشت: اولین کار تابستانی من پر زرق و برق نبود، اما دروس ارزشمندی، چون مسئولیت پذیری، کار سخت و نحوه ایجاد تعادل بین کار، دوستان و خانواده را آموخت.
 
برد پیت
ستاره روزی روزگاری در هالیوود چندین شغل داشته است. این بازیگر مدتی در حمل و نقل وسایل خانگی کار می‌کرد.
 

جرالد فورد
طبق مقاله سی ان ان مانی، رئیس جمهور فقید ایالات متحده در دوران دبیرستان، در یک رستوران محلی کباب برگر کار می‌کرد. او همچنین در فروشگاه رنگ آمیزی پدرخوانده خود نیز فعالیت می‌کرد و از همین طریق اولین دلار خود را به دست آورد.
 

رونالد ریگان
ریگان قبل از آنکه به عنوان رئیس جمهور آمریکا شناخته شود، نجات غریق بود. طبق گزارش سی ان ان مانی، او زمانی که به عنوان نجات غریق فعالیت می‌کرد، جان۷۷نفر را نجات داد.
 

بیل کلینتون
رئیس جمهور اسبق ایالات متحده آمریکا پیش از ورود به عرصه سیاست برای پرداخت قبوض دوره کارشناسی خود در دانشگاه جورج تاون، به صورت پاره وقت به عنوان کارمند روابط خارجی سنای آمریکا فعالیت می‌کرد. به گفته سی ان ان مانی، کلینتون در آن زمان برای یک سال حدود ۳۵۰۰دلار درآمد داشت.
 

جو بایدن
به گزارش تایم، معاون سابق رئیس جمهور ایالات متحده در سال‌های نوجوانی به عنوان نجات غریق در یک استخر محلی کار می‌کرد.
 

جولیا رابرتز
رابرتز قبل از آنکه بازیگر باشد، در یک بستنی فروشی کار می‌کرد.
 

مگان فاکس

این بازیگر قبل از ورود به عرصه بازیگری مجبور بود که هفته‌ای یک بار لباس موز بپوشد.
 

نیکول کیدمن
کیدمن در۱۷سالگی با ماساژدرمانی امرار معاش می‌کرد. طبق گزارش Harper's Bazaar، مادر نیکول کیدمن در آن زمان به سرطان مبتلا شد و کیدمن برای کمک مالی به خانواده اش، ترک تحصیل کرد. مادر نیکول کیدمن بعدها از سرطان جان سالم به در برد.
 

رجب طیب اردوغان
رئیس جمهور ترکیه قبل از ورود به عرصه سیاست، لیموناد و سیمیت (یک نان محلی که با دانه‌های کنجد پوشانده می‌شود) را می‌فروخت.
 

جورج دبلیو بوش
رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا پس از خدمت در جنگ جهانی دوم و پایان تحصیلات خود از دانشگاه ییل، ​​به همراه خانواده اش به تگزاس نقل مکان کرد تا شانس خود را در تجارت نفت امتحان کند. یکی از اولین شغل‌های او فروشندگی در یک شرکت حفاری نفت متعلق به یکی از دوستان خانوادگی اش بود.
 
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به‌ من چه؟ به ما چه؟ اصلا که چی؟
Iran, Islamic Republic of
برخلاف نسل امروزی و مثل نسلهای پیشین. ایرانی در آمریکا هم بچه ها از سنین پائین یاد می گیرند که استقلال مالی را اگرچه با دستمزدهای پائین تجربه کنند و حتی بخشی از هزینه تحصیلشان را خودشان تامین کنند .
Iran, Islamic Republic of
عجب خبر مهمی
چقدر مردم به دانستن اینها نیاز دارند
Iran, Islamic Republic of
این یعنی زنده کردن امید در افراد با اعتماد به نفس پائین! اینکه انسانهای به نام و موفق تو دنیا از هیچی! شروع کردن و هرکدام با کشف استعداد های خود در رشته خود موفق هستند. .
United States
اتفاقا خیلی خوب و جالبه باعث میشه طرف بعدا به جایی رسید بدونه ادمای دیگه جامعه چه درد و رنجی دارند و چه مشکلاتی دارن. آقازاده نیستن که دست به سیاه و سفید نزنن.
United Arab Emirates
خب به ما چه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این ادمها ارزش توجه ندارند. ضمنا چرا تصویر مگان فاکس اینقدر مبتذل؟... جهان عزیز فاتقوا
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه مسئولین ما که از شکم مادر که زاده میشن مدیرن تا پای گور !
Iran, Islamic Republic of
در انجا چرخش شغل و درامد است ...
Iran, Islamic Republic of
احسنت جهان نيوز داره از بخش ديگر دنيا هم خبر نشر ميده