پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

قدردانی فرمانده ناجا از فرمانده معظم کل قوا

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب: 742999
فرمانده نیروی انتظامی طی نامه ای مراتب قدردانی و سپاس خود را نسبت به پیام تبریک رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به مناسبت هفته نیروی انتظامی ابراز کرد.
قدردانی فرمانده ناجا از فرمانده معظم کل قوا
به گزارش جهان نيوز، سردار "حسین اشتری" در نامه ای از توجه و عنایت ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ناجا و پیام تبریک ایشان به مناسبت هفته نیروی انتظامی قدردانی و تشکر کرد.

متن نامه به شرح ذیل است:
«محضر ‌‌مبارک فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی)
سلام علیکم

با صلوات بر محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) و آل محمد و تحیات وافره و عرض احترام؛

بر خود لازم می دانم به نمایندگی از خیل مشتاقان و همسنگران خویش در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از پیام جانبخش و روح پرور حضرتعالی به مناسبت هفته ناجا تشکر و قدرانی نمایم. بی تردید توجه و عنایت ویژه ای که همواره به فرزندان و سربازان خود در نیروی عظیم انتظامی مبذول فرموده اید سرمایه ای معنوی و بی بدیل برای یکایک فرماندهان، مدیران، کارکنان و مأموران سخت کوشی است که تا دورترین نقاط سرزمین پهناور اسلامی به خدمت مشغول هستند.

تأمین امنیت و آسایش برای مردم شریف و مؤمن، تحت ولایت و فرماندهی فقیهی پارسا و روشن ضمیر و نکته بین، افتخاری است که پروردگار متعال به ما ارزانی داشته است. ضمن سپاس از درگاه الهی برای این نعمت بزرگ و تشکر دوباره از هدایت ها، حمایت ها و دعاهای خاص رهبر گرانمایه، بار دیگر پیمان می بندیم که تا آخرین قطره خون، با اقتدار و مهربانی این خدمت مجاهدانه و خالصانه را پاس بداریم. ان شاءالله.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ؛ سرتیپ‌‌ پاسدار حسین اشتری.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *