پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۲
واکنش واعظی به اظهارات دیروز وزیر بهداشت؛

به دکتر نمکی توصیه می‌کنم بیشتر آرامش داشته باشند/ اگر صحبتی دارند در دو جلسه هفتگی مطرح کنند

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 742957
رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: در ارتباط با سفر و تعطیلی همواره توصیه کردیم در این شرایط سخت سفر انجام نشود و ان شاءالله برای هفته آینده هم برنامه‌ریزی خواهیم کرد.
به نمکی توصیه می‌کنم بیشتر آرامش داشته باشد!
به گزارش جهان نيوز، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با برنامه دورکاری کارکنان دولت و محدودیت سفر در تعطیلات پیش رو اظهار داشت: در ارتباط با وضعیتی که در تهران و کلان شهرهایی که وضعیت حادتری دارند اختیار را به ستاد استانی دادیم که با هماهنگی وزیر بهداشت و وزیر کشور در مورد ۱۴ مورد خودشان تصمیم بگیرند و اقدام کنند.

وی عنوان کرد: در ارتباط با دورکاری، یک ماه و نیم قبل آقای جمشید انصاری بخشنامه‌ای در نظر گرفتند که خود رئیس بخش مربوطه در نظر بگیرد که هم کار مردم انجام شود و هم بخش مورد نظر کم جمعیت‌تر باشد. افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند یا سن‌شان بیشتر است نیز اجازه دورکاری و حضور در منزل دارند.

واعظی بیان کرد: در ارتباط با سفر و تعطیلی همواره توصیه کردیم در این شرایط سخت سفر انجام نشود و ان شاءالله برای هفته آینده هم برنامه‌ریزی خواهیم کرد. فردا ریس‌جمهور با روسای کمیته‌های ستاد ملی کرونا جلسه دارند و تصمیم گیری خواهد شد. روز شنبه هم جلسه ستاد کرونا است و در آنجا بحث خواهیم کرد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور افزود: آنچه مهم است همکاری مردم و همه بخش‌های است که می‌توانند به یکدیگر کمک کنند. وظیفه ما مسئولین است که موارد را رعایت کنیم.

واعظی در رابطه با کاهش قیمت دلار گفت: از روز اول گفتیم این قیمت‌ها واقعی نیست و بارها آقای رئیس‌جمهور در ستاد اقتصادی دولت افرادی را مسئول کاهش و واقعی کردن قیمت دلار کرده است. ما در اسفند تا خرداد محدودیت‌هایی داشتیم که صادرات ما متوقف شد، در این مقطع خیلی به بازار ما فشار آمد. اینکه صادرات نفت کشوری به حداقل برسد بسیار سخت است و اکنون پول آنچه صادر شده در حال بازگشت است. پول نیمایی قابل مقایسه با هفته قبل نیست. برخی پول‌هایی که مسدود شده بود باز شده و یکسری علایم سیاسی کنار این‌ها دست به دست داده که بازار کاهشی باشد.

وی بیان کرد: پایین آمدن ارزش دلار و سکه یک علامت است تا کالاهایی که قیمت‌شان افزایش داشته قیمت واقعی خود را پیدا کنند و پایین بیایند. قیمت ارز و سکه باید به قیمت واقعی خود برگردد.

بیشتر بخوانید:
اگر قرار شود عدم توفیق را به پای ما بنویسند دهان من باز خواهد شد+فیلم


رئیس دفتر رئیس‌جمهور در رابطه با انتقاد وزیر بهداشت از مدیریت کرونا بیان کرد: فکر می‌کنم دکتر نمکی هم خوب می‌دانند چقدر دستگاه‌های اجرایی، وزارت بهداشت و شخص ایشان را همراهی کردند. باید در انتظارات دکتر نمکی توان نیروی انتظامی را لحاظ کنیم. از روز اول تاکنون یعنی ۸ ماه قبل در تمام جلسات بودم و انصافاً نیروی انتظامی با تمام وجود خدمت کرده و کم نگذاشتند. شخص وزیر کشور و معاونین‌شان همواره در کار بودند. شاهد بودم سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی با همه محدودیت‌ها حضور داشتند.

واعظی گفت: فشار روی آقای نمکی زیاد است و ما نباید عکس العمل های دکتر نمکی را سیاسی فرض کنیم. توصیه من این است که دستگاه‌های دیگر به همکاری‌ها ادامه دهند. به دکتر نمکی هم توصیه می‌کنم بیشتر آرامش داشته باشند و اگر صحبتی دارند در دو جلسه هفتگی بحث آن را مطرح کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس نمکی زده تو خال.. اینو بگو
حسن
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
......
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه تهدید وزیر بهداشت به افشاگری از دولت خدا خواست وداره جواب میده لازمه که این تهدیدات ادامه پیداکنه تا شاید اینجوری دولت مجبور به همکاری با وارت بهداشت شه
Iran, Islamic Republic of
واعظی مرد عمل است
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم. .
Iran, Islamic Republic of
چه عملی انجام داده است؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
مردم دارند می میرند شما حواله به جلسه میدید.
خدا را هم در نظر داشته باشید که بر همه احوالات ما آگاه است
Iran, Islamic Republic of
برای به حداقل رسیدن کرونا هم مسئولین و دولت و همه مردم باید با وزیر بهداشت همکاری کنند که هر چه زودتر نتیجه خوبی بگیریم .
United States
نمکی دغدغه مردم را داره...
Denmark
شاهد بودم سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی با همه محدودیت‌ها حضور داشتند....
یا حق
Iran, Islamic Republic of
دولتی ها به یکدیگر ایراد میگیرند
چرا؟.