جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
نامه سرگشاده انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل به احمدي‌نژاد

اين حماسه‌آفريني‌ها براي ما و شما درس عبرت است

شنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 74289
اين حماسه‌آفريني‌ها براي ما و شما درس عبرت است
اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل با صدور نامه‌اي سرگشاده به محمود احمدي‌نژاد درباره بحث مذاكره با آمريكا تأكيد كرد: دست چدني آمريكا و هر دستي كه بناي ارتباط با آن دارد را قطع خواهيم كرد.

 متن نامه سرگشاده اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل به محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور كشورمان به شرح ذيل است:
برادر ارجمند جناب آقاي دكتر محمود احمدي‌نژاد
رئيس‌جمهور محترم ايران اسلامي
سلام عليكم
"رويگرداني نسل سوم انقلاب‌ها از آرمان‌هاي اوليه شكل‌گيري يك انقلاب " از جمله نظريات پوچ و بيراهي بود كه بارها و بارها تئوريسن‌هاي دشمنان ايران اسلامي از سال‌ها قبل بر زبان مي‌راندند و عده‌اي از كوته‌فكران داخلي هم جاهلانه و يا مغرضانه اين خضعبلات را در تمامي اين سال‌ها بلغور و اكو مي‌كردند. اين جملات در حالي در وادي ظلالت و گمراهي گفته مي‌شد و مي‌شود كه تا كنون عمر هيچ يك از انقلاب‌هايي كه اين نابخردان مصداق نظريه خود معرفي مي‌كردند، از نسل اول آن‌‌ها هم فراتر نرفته است.
طمع كردند و برنامه‌ريزي‌هاي سنگين و گسترده‌اي براي به ثمر رساندن اين نظريه خود در قبال بزرگترين، محكمترين و عميق‌ترين انقلاب چند قرن اخير را به كار بستند. اما اين دست و پازدن‌ها نتيجه‌اي برايشان نداشت جز مستحكم‌تر شدن پيوند عميق ملت ايران علي‌الخصوص جوانان نسل سومي آن با آرمان‌هاي بلند و ملكوتي بنيانگذار راحل و پرچمدار مقتدر و حاضر اين انقلاب ايدئولوژيك.
هفته گذشته شاهد اين بوديم كه همچون روزهاي انقلابي 30 سال گذشته در اين مملكت، جمهور جوان ايران حتي شكوهمندانه‌تر از سه دهه پيش، به ميدان آمدند و غيورانه از حماسه آفريني نسل اول و دوم خود در تسخير جاسوس خانه امريكا و ايستادگي جدي تر بر اصل "عدم مذاكره با شيطان " كه منبعث از گفتمان ژرف انقلاب اسلامي و منشور انديشمندانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري(مدظله العالي)است، دفاع كردند.
آن‌چه كه كراراً در شعارها، باورها و مطالبات آنان فرياد زده مي‌شد، پرده از اين واقعيت بر ‌مي‌داشت كه همچنان با بصيرت، خواهان استقامت بر آرمان الهي نفي مذاكره با آمريكا هستند. ملتي كه سه دهه از عمر خود را صبورانه و مظلومانه تحت فشارها، تحريم‌ها، ظلم‌ها، تهديدها و ستمگري‌هاي مستكبرين جهاني ايثار كرده، همچنان تمام قامت ايستاده است و البته اين بار نسل جواني كه تربيت شده سال‌هاي سختي آن بوده‌اند به ميدان آمده‌اند و شجاعانه و داوطلبانه مسئوليت بر دوش كشيدن اين رايت بلند و پر افتخار را پذيرفته‌اند.

آقاي دكتر احمدي‌نژاد
اين حماسه‌آفريني‌ها براي ما و شما درس عبرتي است كه بدانيم اين ملت تا به كجا آماده‌اند بر سر دفاع از حقوق خود و مظلومان عالم با آمريكاي خونخوار و غارتگر دست در گريبان باقي بمانند و ذره‌اي در پيگيري اين اصل انقلابي و اسلامي عقب‌نشيني نكنند. اما چه بد خبرهايي است وقتي مي‌شنويم كه برخي از دولتمردان نهم و دهم گوي سبقت را از سران امريكايي صفت دوم خردادي در دولت‌هاي گذشته ربوده‌اند و دم از پشت ميز‌نشيني، مذاكره، لاف و گفتگو با ديوصفتان جنايتكار مي‌زنند!

برادر گرامي!
مذاكره در عرف سياسي يعني چه؟ جز اين است كه يعني معامله؟ معامله با آمريكا؟ آيا ايران اسلامي اينقدر ذليل و خوار شده است كه با آمريكا داد و ستد سياسي و... داشته باشد؟ چه چيزي مي‌خواهيد بدهيد؟ چه چيزي مي‌خواهيد بگيريد؟ آيا تصور مي‌كنيد آمريكا جز از فروخته شدن هويت، اصالت و دست كشي از اسلام ناب محمدي، دست كشيدن از آرمان‌هايي كه سي سال براي آن خون دل خورديم، چشم‌پوشي از كشته شدن، سوخته شدن و تكه تكه شدن برادران و خواهرانمان و له شدن هموطنانمان و مسلمانان جهان در زير تانك‌ها، بولدزرها و پوتين‌هاي سربازان نمرود و فرعون صفتان، به پذيرفتن چيز ديگري قانع خواهد شد؟ آيا باز هم بناي بر مذاكره داريد؟ آيا مي‌خواهيد هويت ما را بفروش برسانيد؟ آيا برسر حقيقت و هويت نظام اسلامي قصد مراوده با آمريكا داريد؟

آقاي رئيس‌جمهور!
آثار استعمارگري بر گوشت، پوست، روح و سلامت اين مردم هنوز ديده مي‌شود، آيا نمي‌بينيد؟ دست تا مفرق آلوده به خون جوانان ما و مظلومان ديگر ملت‌هاي آزادي خواه، مظلوم و رزمنده جهان را در آستين آمريكا، ديگر نمي‌بينيد؟ آيا پرچمدار دفاع از مظلومان، بايد با ظالمان، كفار و جهان خواران مذاكره كند؟ مگر غير از اين است كه دو دوست و هم مسلك با هم مذاكره مي‌كنند، آيا به راستي تحولي آن چناني در سياست‌هاي اوباما و تفاوت آن با بوش، كلينتون، كاتر و ديگر ملعونان ديده‌ايد، كه ما از ديدن آن عاجزيم؟ يا شايد خداي ناكرده بنا داريد برخلاف رأي ملت و صرفاً تكيه بر خواست خود و برخي اطرافيان دست به اين اقدام بزنيد؟
آمريكايي‌ها نتوانستند و بارها اعلام كردند كه يارا و توان مقابله سياست ورزانه با ايران را ندارند. اعلام كردند كه نفوذ استراتژيك ايران در منطقه، آن‌ها را در باتلاق‌هاي عراق و افغانستان و... به زير كشيده است. اعلان كردند كه قدرت منطقه‌اي ايران است و حتي در مرزهاي اطراف آمريكا كه هيچ، در درون كشورشان هم دچار بحران‌هاي مختلفي شده‌اند كه متأثر از نفوذ انديشه ايران است. آن‌ها صحه مي‌گذارند بر نفوذ گسترده اسلام انقلابي و بيداري اسلامي در جهان، حال عده‌اي از داخل بنا دارند اين گردن برافراشته و سرافراز را خم كنند؟ بنا دارند عزت و عظمت ما را لكه‌دار كنند؟ آخر در مقابل كه؟ در مقابل چركين صورتاني كه صرفاً نقاب حقوق بشر بر چهره دارند؟ پليد سيرتاني كه جگر ملت‌ها را سوزانده‌اند و مي‌سوزانند؟ بربر‌هايي كه بي‌رحمانه و خاصمانه نسل‌كشي و كودك‌كشي مي‌كنند؟
ايده "تهاجم در قالب مذاكره " را كدام كوته فكري مطرح مي‌كند؟ اينان اگر تهاجم مي‌فهميدند يعني چه، كه بايستي تا كنون اسلام انقلابي تمام مرزهاي جهان را گرفته باشد. اگر تهاجم را درك كرده بودند كه امروز ديگر نبايد اثري از آمريكا مي‌ماند. اگر تهاجم را مي‌توانستند هجي كنند كه سخن رهبري دو دهه برزمين نمي‌ماند! و تهاجم و شبيخون و ناتو و استحاله فرهنگي گريبان گيرمان مي‌شد. نكند تهاجم را فقط در قالب مذاكره‌اش فهم كرده‌اند؟ شايد اين را هم از منابع غربيان آموخته باشند نه از مكتب امام(ره).
نه آقا جان اختلاف ما، طلبكاري ما، مطالبات ما، حقوق تضييع شده ما، اموال، دارايي‌ها و ثروت‌هاي مادي و معنوي به غارت برده شده ‌ما، آنقدري هست كه حتي لحظه‌اي نشستن يك مسئول مملكتي با اين كفار حربي را به هيچ عنوان پذيرا نباشيم. آنقدري هست كه زبان گفتگو كننده با اينان را از حلقومش بيرون بكشيم. آنقدري بصيرت داريم كه فريب تعويض رنگ پوست يك رئيس جمهور را نخوريم. بينش اين ملت آنقدري هست كه دروغ و ساختگي بودن و آپارتايد جايزه‌هاي به اصطلاح صلح نوبل را بداند. آنقدري هست كه عدم نياز به مذاكره، مراوده و ارتباط با مستكبر جهاني را بداند. آنقدري هست كه توان دفاع از خود را داشته و احتياجي به رفتن به در خانه مستبدين و ديكتاتورهاي جهاني نداشته باشد.

جناب آقاي دكتر احمدي‌نژاد!
به شما عرضه مي‌داريم كه بدانيد اين ملت آماده است كه محكم‌تر از گذشته مشت بر دهان آناني بكوبد كه بناي بر شكستن قبح، عزت و عظمت اصول و آرمان‌هايش دارند. اين ملت اجازه نمي‌دهد تا با پشت ميزنشيني با عناصر شيطان لعين، قطره‌اي اشك در چشم كودكان فلسطيني، لبناني، افغاني، عراقي و... پيدا شود. ملت ايران جوانمردانه، حكيمانه، غيورانه و شجاعانه حقوق ملت‌ها را از حلقوم آمريكا بيرون خواهد كشيد و بر سر اين موهبت الهي با هيچ گروهي مسامحه نمي‌كند.
ما دانشجويان عضو اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه‌هاي سراسر كشور به عنوان بخشي از نسل سوم انقلاب خميني كبير، بار ديگر با رهبر عظيم الشأن انقلاب اسلامي و ملت ايران وعده مي‌كنيم كه در پيگيري مطالبات و حقوقي كه به بهاي خون شهيدانمان برايمان مانده و اين ملت بار ديگر در 13 آبان 1388 همان‌ها را بر زبان آوردند و خواهانش بودند، تا آخرين نفس خواهيم ايستاد و دست چدني آمريكا و هر دستي كه بناي ارتباط با آن دارد را، قطع خواهيم كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *