جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴

معلمان غیررسمی بعد از سال ۹۲ استخدام نمی‌شوند

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۱۳
کد مطلب: 742889
وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان غیررسمی که بعد از سال ۹۲ با آموزش و پرورش همکاری کردند باید قید استخدام را بزنند.
معلمان غیررسمی بعد از سال ۹۲ استخدام نمی‌شوند
به گزارش جهان نيوز، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره تقاضای معلمان غیررسمی که بعد از سال 92 با آموزش و پرورش همکاری می‌کنند، برای استخدام اظهار کرد: قانون درباره افرادی که بعد از سال 92 به اشکال مختلف با آموزش و پرورش همکاری کردند تعهد ایجاد نکرده است.

وی افزود: توصیه بنده به افرادی که در این سال‌ها با آموزش و پرورش همکاری کردند این است که در آزمون‌های مربوطه شرکت کنند یعنی اگر لیسانس دارند در آزمون ماده 28 و اگر دیپلم هستند از طریق دانشگاه فرهنگیان وارد آموزش و پرورش شوند.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که برخی از این افراد سنشان بالا رفته و نمی‌توانند در آزمون استخدامی یا دانشگاه فرهنگیان متقاضی شوند، گفت: روزی که این افراد به آموزش و پرورش آمدند، آگاه بودند تعهدی برای استخدام آنها وجود ندارد و این افراد باید قید استخدام را بزنند.
مرجع : خبرگزاری تسنيم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
با قطعیت حرف نزن برادر ! اونم تو این مملکت
انشا اله دولت بعدی همه استخدام میشوند
.....
Iran, Islamic Republic of
انشاالله به امید خدا، اتفاقا نیروهای 92به بعد هم از لحاظ تحصل بالا هستند هم از لحاظ کار و جوان بودن انشأالله که همه رو استخدام کنند و زحمتای چند ساله رو هدر ندهند
Iran, Islamic Republic of
...
بشارت
Iran, Islamic Republic of
جناب وزیر شما به فکر خودتون باشین که چند ماه دیگه دولت شما تموم خواهد شد