جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

چرا نسرین ستوده به زندان قرچک منتقل شد؟

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب: 742884
مسؤول روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران در خصوص انتقال نسرین ستوده به زندان قرچک، توضیحاتی را ارائه کرد.
چرا نسرین ستوده به زندان قرچک منتقل شد؟
به گزارش جهان نيوز، در پی انتقال نسرین ستوده به زندان قرچک مسؤول روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان تهران، علت انتقال این زندانى به زندان زنان قرچک را اعلام کرد.

وی گفت: نسرین ستوده بابت عنوان مجرمانه اجتماع و تبانى به قصد اقدام علیه امنیت کشور به پنج سال حبس و بابت فعالیت علیه نظام جمهورى اسلامى به یکسال حبس محکوم شده بود؛ نسرین ستوده همچنین اخیرا به دلیل محکومیت در یکی از جرایم عمومی به ١٢ سال حبس محکوم شده که محکومیت اخیرالذکر به تازگى قطعى و لازم الاجرا شده است.

مسؤول روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان تهران افزود: با توجه به ماده ١٣٤ قانون مجازات اسلامى، مجازات اشد در خصوص این زندانى لحاظ مى‌شود و بنابراین با ادغام دیگر موارد محکومیت وی مجازات ١٢ سال حبس برای وی لحاظ مى شود.

 وی اضافه کرد: با استناد بند «ب» ماده هفت آیین نامه نحوه تفکیک و طبقه بندى زندانیان مصوب نهم آذر 1385، زندانیان با محکومیت در یکی از جرایم عمومی که متوجه نسرین ستوده نیز مى‌شود، صلاحیت نگهدارى در بند امنیتى را ندارند.

وی گفت: با توجه به اینکه حکم اخیر این فرد قطعى شده و محکومیت ١٢ سال حبس لازم الاجراست، نسرین ستوده به بند عمومى زندان زنان استان تهران (زندان قرچک) منتقل شده است.
مرجع : خبرگزاری فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بابا نون کجا پیدا میشه و این برای مردم مهمه و .... این زندانی و هر چی مزدور توی زندانه
Iran, Islamic Republic of
حتما یه کاری کرده که زندان رفته ....
Bulgaria
حال بهم زن شده این زن!!