جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
واکنش رهبرانقلاب به سازش کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی؛

ملت‌های مسلمان ذلت سازش با رژیم صهیونیستی را به هیچ‌وجه تحمل نخواهند کرد/ آمریکایی‌ها اگر خیال می‌کنند که مسأله‌ منطقه را به این شکل حل خواهند کرد، اشتباه می‌کنند

سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب: 742881
هر رژیمی که پشت میز مذاکره با رژیم غاصب صهیونیست بنشیند، موقعیتش در میان ملتش متزلزل خواهد شد.
ملت‌های مسلمان ذلت سازش با رژیم صهیونیستی را تحمل نخواهند کرد/ خیال آمریکایی‌ها درباره حل مسأله‌ منطقه به این شیوه اشتباه است
به گزارش جهان نيوز، حساب کاربری KHAMENEI.IR  در توئیتر با انتشار مطلب جدید و مهمی از رهبرانقلاب پیرامون سازش کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی به روز شد.

در متن این توئیت آمده است: «ملتهای مسلمان ذلت سازش با رژیم صهیونیستی را به هیچ‌وجه تحمل نخواهند کرد. آمریکایی‌ها اگر خیال می‌کنند که مسأله‌ منطقه را به این شکل حل خواهند کرد، اشتباه می‌کنند. هر رژیمی که پشت میز مذاکره با رژیم غاصب صهیونیست بنشیند، موقعیتش در میان ملتش متزلزل خواهد شد».

لازم به ذکر است در ماه‌های اخیر برخی از دولت‌های مرتجع منطقه با طراحی دولت آمریکا، توافق‌نامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا کرده‌اند.

این اقدامات در حالیست که هنوز چندماه از شکست طرح ایالات متحده موسوم به معامله‌ی قرن نگذشته است. طرحی که رهبر انقلاب قبل از اجرایی شدنش پیش‌بینی کرده بودند «این طرح قبل از مردن ترامپ، میمیرد» و این نقشه خباثت‌آمیز برای فراموشی آرمان فلسطین را بعکس موجب زنده‌تر شدن یاد فلسطین دانستند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *