کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پلیس: رعایت حجاب در فضای مجازی هم لازم است

باشگاه خبرنگاران , 29 مهر 1399 ساعت 11:16

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران گفت: در فضای مجازی کسانی که ناخواسته حجاب را رعایت نکنند به پلیس فراخوانده می‌شوند.


به گزارش جهان نیوز، سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس امنیت عمومی تهران در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر با اشاره به وظایف پلیس امنیت اخلاقی گفت:در چهار محور فعالیت داریم که در وهله‌ی اول بحث پیشگیری در محیط‌های اجتماعی است و برنامه‌ها در این راستاست.

وی ادامه داد: محور دیگر گشت‌های انتظامی و ایجابی است که ابتدا به افرادی که حجاب را رعایت نمی‌کنند تذکر می‌دهند و آن‌ها را برای مشاوره به مراکز پلیس انتقال می‌دهند. محور سوم طرح ناظر یک است و به افرادی که در خودرو حجاب را رعایت نمی‌کند با ارسال پیامک تذکر داده می‌شود.

وی افزود:محور چهارم طرح ناظر ۲ بوده و برای اماکن و صنوف است که تذکر‌های لازم به آن‌ها داده می‌شود، این موارد و اقدامات برای احیای امر به معروف و نهی از منکر است و در این راستا اقدام می‌کنیم و گام بر می‌داریم.

سردار ذوالقدر تصریح کرد: در فضای مجازی هم کسانی که ناخواسته حجاب را رعایت نکنند به پلیس فراخوانده می‌شوند و در بیشتر موارد بعد از تذکر پلیس به این افراد دیگر این اقدام خود را در فضای مجازی تکرار نمی‌کنند.

وی در پایان گفت: کسانی هم که مجرم هستند و با تشکیل باند اقدام به فساد می‌کنند آن‌ها را زیر نظر داریم و اقدامات لازم را در خصوص آن‌ها انجام می‌دهیم.


کد مطلب: 742837

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/742837/پلیس-رعایت-حجاب-فضای-مجازی-هم-لازم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com